השוק

קרן BIRD משקיעה מעל ל-8 מיליון דולר בפרויקטים חדשים

תשעה פרויקטים נבחרו על ידי קרן BIRD לאחר בחינות קפדניות וייהנו מסך השקעות של 8.4 מיליון דולר סה"כ. סך ההשקעה בפרויקטים, ביחד עם המימון הפרטי, צפויה להגיע ל-20 מיליון דולר
מערכת ice | 
ד"ר איתן יודילביץ, מנכ"ל קרן בירד (צילום באדיבות קרן BIRD)
קרן BIRD, הקרן הדו-לאומית למחקר ולפיתוח תעשייתיים ישראל-ארה"ב, אישרה השקעות בסך של 8.4 מיליון דולר בתשעה פרויקטים משותפים לחברות ישראליות וחברות אמריקאיות. בנוסף למענקים, יזכו הפרויקטים החדשים גם למימון מהמגזר הפרטים, כך שסך ההשקעה בפרויקטים צפויה להגיע ל-20 מיליון דולר.
תשעת הפרויקטים שאושרו לאחרונה בישיבת הדירקטוריון מתווספים ליותר מ-1000 פרויקטים בהם השקיעה הקרן במהלך 45 שנות פעילותה. הפרויקטים, שהיקף ההשקעה הכולל בהם מגיע ליותר מ-370 מיליון דולר, הניבו עד כה מכירות ישירות ועקיפות של למעלה מ-10 מיליארד דולר.  

הפרויקטים המוגשים לקרן עוברים בדיקה קפדנית על ידי בוחנים ישראלים מטעם רשות החדשנות ובוחנים אמריקאים מטעם המכון הלאומי לטכנולוגיה ותקנים של ארה"ב (NIST). אלה הם תשעת הפרויקטים שנבחרו:
Amarel Embedded Solutions (AES) הישראלית וחברת Setco Sales Company יפתחו פלטפורמת ציר חכמה לביצוע אופטימיזציה של מערכות עיבוד שבבי.
Alpeiro Motion הישראלית וחברת Helbender האמריקאית יפתחו מערכת ניווט פנים וחוץ לרובוטים.
Castor הישראלית וחברת Siemens Corporation Technology האמריקאית יפתחו תהליך חישוב אוטומטי של פליטות CO2 בהדפסה תלת ממדית לעומת ייצור תעשייתי מסורתי, התומך במציאת הזדמנויות להפחתת פליטות גזי חממה.
Cielo Inertial Solutions הישראלית וחברת Guinn Partners האמריקאית ישתפו פעולה בפיתוח ומסחור פתרון חיישני אינרציה שנועדו לעמוד בדרישות החלל החדש.
EyeFree Assisting Communication הישראלית ובית החולים Beth Israel Deaconess Medical Center יבצעו ניסוי קליני ויחקרו את יעילותה של מערכת EyeControl-Pro בהפחתת דליריום בסביבת טיפול נמרץ, על ידי מתן אפשרות לתקשורת דו-כיוונית בין המטופל, הצוותים רפואיים ומשפחות המטופלים.
Kadimastem הישראלית ו-iTolerance האמריקאית ישלבו את הטכנולוגיה הרגנרטיבית של קדימהסטם עם חלבון שפותח על ידי החברה האמריקאית כפתרון לריפוי סוכרת ללא צורך בדיכוי חיסוני כרוני.
ניו פייז וחברת Ultraflex Power Technologies האמריקאית יפתחו את הדור הבא של מכונות הקרנה של שדה אלקטרו מגנטי לא מיינן. שדרה אלקטרו מגנטי זה גורם לחימום ננו חלקיקים אשר משמשים להרס של גרורות וגידולים בחולי סרטן שלב 4 בשיטה של היפרתרמיה אלקטרו מגנטית.
תבל הישראלית וחברת Vinergy האמריקאית ישתפו פעולה בפיתוח מערכת קטיף אוטונומית המבוססת על אנרגיה ירוקה.
זריאנט פארמה הישראלי ו- Accuray האמריקאית יפתחו טיפול חדשני המשלב תרופה המגינה על מערכת העיכול מנזקי קרינה וטכנולוגיית הקרנה ממוקדת, שתגביר באופן דרמטי את יעילות הטיפול בסרטן הלבלב.
ד"ר איתן יודילביץ, מנכ"ל קרן בירד, בירך: "מחזור זה שוב הוכיח את העניין הרב שיש לחברות ישראליות ואמריקאיות בשיתוף פעולה במיזמים חדשניים, ובקבלת תמיכה מקרן בירד להורדה הסיכון לחברות. אנו מברכים את הזוכים ומאחלים להם הצלחה רבה בפרויקטים המשותפים ובהגעה לשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה