כסף וצרכנות

מוביל "אני שולמן" יזם גוף שיחבר את כל תעשיית האירועים

אביעד בן סעדון, ממובילי "אני שולמן" וממובילי מחאת העצמאים, הקים את "חפל'נט", האתר שירכז את כל תעשיית האירועים ויסייע לגולשים להוזיל עלויות
מערכת ice | 
אולם אירועים (צילום pixabay)
כל מי שרוצה לערוך אירוע יודע עד כמה קשה ומסורבל למצוא את נותני השירותים הרלוונטיים. החל מזמרים, אטרקציות, צלמים, תקליטנים, קייטרינג, זמרים, רקדניות בטן, ושלל נותני שירותים שונים.
והנה, יוזמה חדשה מבקשת לרכז את כולם במקום אחד ואף לשמש עבורם פלטפורמה שתסייע להם לא רק להגיע לקהל לקוחותיהם, אלא גם לסייע להם לרכוש ולקבל שירותים שונים בהנחות גבוהות בהתאם לגודלם.

כך, זמרים יוכלו לקבל שעות אולפן במחירים נמוכים יותר מהמקובל בשוק, אנשי התעשייה יוכלו לשתף פעולה אחד עם השני ועוד. בנוסף, האתר לא גובה עמלה מספקים שקיבלו את העבודה דרכו וכל הרווח מעבודתם, מגיע אליהם ישירות.
מי שעומד מאחורי היוזמה הוא אביעד בן סעדון, לשעבר ממובילי קבוצת "אני שולמן" וממובילי מחאת העצמאים. כיום, סעדון הינו איש עסקים חברתי שממשיך לקדם את נושא העצמאים אך מבחינה עסקית.
אביעד בן סעדון, יזם "חפל'נט": אירועים הם מהדברים השמחים ביותר שיש לנו. הבעיה היא שכל העבודה בהפקת האירוע היא מפרכת וקשה בגלל שאין מקום אחד נוח ונגיש לבחור ממנו. חפל'נט נותן מענה לקהל הרחב שבפעם הראשונה יוכל לראות את כל נותני השירותים בשוק ומנגד, אנשי התעשייה יוכלו להגיעי לקהל בצורה ישירה ומבלי לשלם עמלות גבוהות הנגבות מהם בעת סגירת האירוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה