משפט

הקייטרינג נתבע לאחר שהגיש אוכל עם מריחואנה בחתונה

קייטרינג בארה"ב נתבע. הסיבה? כמות גבוהה של THC במנות שהוגשו במהלך חתונה בפלורידה
מערכת ice | 
קניית קנאביס / מריחואנה (צילום jcomp / freepik)
אישה שהשתתפה בחתונה בפלורידה תובעת את הקייטרינג של האירוע, ומאשימה אותם בהגשה לאורחים אוכל עם רמות "רעילות" של מריחואנה. לפי תביעה שהוגשה ביום שני, וירג'יניה אן טיילור- סבובודה אמרה שהיא סבלה מ"פציעות קשות וקבועות" לאחר שג'ויסלין בראיינט מ- Joycelyn's Southern Kitchen Inc., לפי הדיווחים, אפשרה להחדיר למזון רמות מזיקות של קנאביס.
התביעה של טיילור-סבובודה טוענת שלא היה לה מושג שהאוכל של החתונה הכיל מריחואנה, וכתוצאה מכך היא סובלת מ"הרעלת מריחואנה". היא מאשימה את בראיינט ברשלנות ובתביעתה היא דורשת פיצויים של יותר מ-30 אלף דולר. "(בראיינט) ידעה, או הייתה צריכה לדעת, שהאפשרות למזון שמוגש על ידי (המטבח הדרומי של ג'ויסלין) להכיל מריחואנה העלולה לגרום לפציעות ונזקים לאורחי החתונה", נכתב בתביעה של טיילור-סבובודה.

ב-19 בפברואר, קבלת הפנים בחתונה הפכה לכאוס לאחר שסגני משרד השריף של מחוז סמינול הגיעו ונמצאו אורח שמתלונן על תחושת "היי". אורח אחד אמר לסגנים שהוא הרגיש כאילו "יש לו סמים בתוכו" לאחר שצרך רק אוכל ויין. חלק מהאורחים של החתונה אף פונו לבית חולים.
על פי הדיווחים, אורחת אמרה לגורמים רשמיים שהאוכל היה מלא במריחואנה. אורח אחר אמר כי הוא מרגיש חולה וב"היי", על פי הדיווח, וכי הוא רוצה להגיש כתב אישום נגד האנשים האחראים לאוכל.
דגימות מזון שהוגשו באירוע נשלחו למעבדה לבדיקה. תוצאות המעבדה חשפו לי לזניה ולחם נבדקו ונמצאו חיוביים ל-THC, מרכיב פעיל במריחואנה. בראיינט הואשמה בהפרת החוק נגד חבלה בפלורידה, מסירת מריחואנה ורשלנות אשמה באפריל, על פי הדו"ח ממשרד השריף של מחוז סמינול. הכלה גם עומדת בפני מספר אישומים, כולל התעסקות במזון ואספקת מריחואנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה