בעולם

הזמר המפורסם נמצא מת שעות לאחר חתונתו: "הלב נשבר"

זמר הקאנטרי הפופולרי ג'ייק פלינט נמצא מת במיטתו שעות ספורות לאחר חתונתו, סיבת המוות לא פורסמה. אלמנתו מתקשה להיפרד: "במקום לעבור על התמונות של החתונה, אני הולך להלוויה"
מערכת ice |  1
גייק פלינט (צילום צילום מסך פייסבוק)
זמר ​​הקאנטרי ג'ייק פלינט מת בסוף השבוע (שבת) שעות ספורות לאחר חתונתו, פלינט היה בן 37 במותו. הדיווח על המוות הגיע הבוקר לאחר שמשפחתו ההמומה של פלינט ביקשה לשמור על פרטיותה בימים שלאחר המוות. סיבת המוות לא פורסמה באופן רשמי, לפי דיווחים פלינט נמצא מת במיטתו.
"בלב שבור ובצער עמוק אני חייב להודיע ​​שג'ייק פלינט נפטר באופן טרגי", כתבה המנהלת שלו, ברנדה קלין, ברשתות החברתיות אמש. "ניסיתי היום כמה פעמים לפרסם פוסט, אבל אתה לא יכול להגיב על מה שאתה לא יכול לעבד", הוסיפה קליין.
אלמנתו של פלינט, ברנדה פלינט, פרסמה סרטון שכנראה צולם בחתונתם. בנוסף לכך תחנת הרדיו המקומית דיווחה שבזמן חתונתו הזמר נראה רוקד בחוץ ומחבק ומנשק את כלתו הטרייה כשצלם תפס את הרגעים המשובבים והעדינים.
בפוסט המשך קורע לב שפרסמה אתמול, ברנדה פלינט שיתפה את הכאב שהיא חשה. "אנחנו צריכים לעבור על תמונות חתונה אבל במקום זאת אני צריכה לבחור בגדים לקבור בהם את בעלי. אנשים לא אמורים להרגיש כל כך הרבה כאב", כתבה. "הלב שלי נעלם ואני פשוט באמת צריכה שהוא יחזור. אני לא יכולה לסבול יותר. אני צריכה אותו כאן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בר רפאלי
    ג׳ני 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבר זמנך .את כבר זקנה לעומת היפות שיש היום.תגדלי את ואמא שלך שישבה בכלא את הבנות שלך .מספיק נמאס לריאות אותך ולשמוע אותך .
    סגור