השוק

משק אנרגיה בהנפקת הון פרטית בהיקף של 200 מיליון שקל

משק אנרגיה מודיעה על הנפקת הון פרטית בהיקף של 200 מיליון שקל. המשקיעים עצמם נותרו חסויים
מערכת ice |  1
אבנר ארד (צילום ליאת מנדל, shutterstock)
משק אנרגיה הפועלת בתחום האנרגיה המתחדשת והקונבנציונאלית מדווחת הבוקר (רביעי) על הנפקת הון פרטית בהיקף של 200 מיליון שקל למשקיעים מסווגים. החברה תגייס 50 מיליון מניות רגילות במחיר של 4 שקל למניה רגילה. התמורה הכוללת מסתכמת לסך של כ-200 מיליון שקל ומהווה כ-8.74% מההון המונפק והנפרע של החברה.
ההון שיונפק ישמש את משק אנרגיה בין היתר למימוש תכנית העבודה של החברה לשנת 2023 וכחלק מכך להקמת 8 מתקנים סולאריים משולבי אגירה בהם זכתה החברה במסגרת הליך תחרותי של רשות החשמל, בהיקף כולל של כ-110 מגה-וואט.

אבנר ארד, מנכ"ל משק אנרגיה, מסר: "אני שמח על האמון הרב לו זכינו משוק ההון במסגרת ההנפקה. בכוונתנו לפעול ולממש, בין היתר את המכרזים בהם זכינו".
משק אנרגיה פועלת כיום בתחום האנרגיה המתחדשת ולה הספק כולל של פרויקטים מניבים ובהפעלה מסחרית בהיקף של כ-214 מגה וואט, פרויקטים בשלב ההקמה בהיקף של כ-167 מגה והיא מחזיקה במכסות זכיה של כ-93 מגה. כמו כן, היקף הפרויקטים בייזום של הקבוצה עומד על הספק מוערך של כ-150 מגה-וואט והיקף הפרויקטים בתכנון עומד על הספק מוערך של כ-900 מגה—וואט.
לצד פעילות האנרגיה המתחדשת, מחזיקה משק אנרגיה כ-40.7% בדליה חברות אנרגיה, שלה, תחנת הכוח הפרטית הגדולה בארץ המספקת כ-900 מגה-וואט שהינם כ-10% מהחשמל המיוצר בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אתה שמח ? מנכ״ל טפש …מחלק מתנות לחברים
    יוסי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה כזה מוצלח מי מוכר מניות לפי 4 שקל ?? אסור להשקיע בחברות מסוג זה שמזלזלות במשקיעים שלהם
    סגור