השוק

קבוצת ברנד מכריזה: התקדמות משמעותית בהכנות להנפקת אג"ח

החברה עדכנה כי היא מנהלת מספר משאים ומתנים לביצוע עבודות קבלניות בתחומי המערכות, הפלדה וההקמות בהיקף כולל של יותר מ-200 מיליון שקל
מערכת ice | 
הסכם חתום (צילום unsplash)
קבוצת ברנד, העוסקת בתכנון והקמת מערכות חשמל ובקרה, תשתיות מתכת ומתקני אנרגיה, פרסמה הבוקר (שני) מספר עדכונים עסקיים, ברקע להתקדמות בהכנות להנפקת סדרת האג"ח, מהלך שהחברה מקדמת בשבועות האחרונים. בין היתר, החברה עדכנה כי היא מנהלת מספר משאים ומתנים לביצוע עבודות קבלניות בתחומי המערכות, הפלדה וההקמות בהיקף כולל של יותר מ-200 מיליון שקל, וכן על הצעות שהתקבלו מגורמים שלישיים לרכישת חלק מפרויקטי האנרגיה המתחדשת בבריטניה.
בתחום המערכות – החברה עדכנה כי החברה הבת מרגל מנהלת משאים ומתנים בשלבים מתקדמים לביצוע שני פרויקטים חדשים, עבור שני מזמיני עבודה שונים, בהיקף מצטבר של כ-35 מיליון שקל. חברת הבת החלה בביצוע עבודות מוקדמות בפרויקטים, הצפויים להימשך עד שלוש שנים.
בתחום הפלדה – החברה עדכנה על מו"מ מתקדם לביצוע שלב ראשון בפרויקט נוסף עבור לקוח קיים, הכולל עבודות ייעוץ, תכנון ורכישת חומרים בהיקף מוערך של כ-30 מיליון שקל. החברה צופה כי השלב הראשון בפרויקט יסתיים במהלך שנת 2023. בנוסף, החברה נמצאת במו"מ ראשוני לביצוע פרויקט עבור לקוח אחר, הכולל עבודות ייעוץ, תכנון, ייצור קונסטרוקציית פלדה והתקנות קונסטרוקציה באתר, בהיקף מוערך של כ- 37 מיליון שקל. החברה צופה כי העבודות הנ"ל יחלו במהלך שנת 2023 ויסתיימו בתוך שנתיים ממועד התחלתן.
בתחום ההקמות – החברה עדכנה כי היא מתקדמת במשא ומתן עליו דיווחה לפני כחודש, בדרך לפרויקט משמעותי, שעשוי להניב לה תמורה מוערכת של עד כ-110 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט, החברה הבת (76%) גרנד אופק פרויקטים, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם תאגיד איטלקי, לביצוע עבודות להקמת מפעל תעשייתי בישראל. גרנד, התאגיד האיטלקי והקבלן הראשי ממשיכים לנהל משא ומתן להתקשרות בהסכם כולל - ולהערכת החברה הוא צפוי להיחתם בשבועות הקרובים.
בתחום האנרגיה המתחדשת - החברה עדכנה כי הדירקטוריון אישר באופן עקרוני את ההתקשרות בהסכם מפורט, בכפוף לבדיקות אחרונות, לשיתוף פעולה עם צד שלישי בייזום ופיתוח פרויקטים בתחום האנרגיה הסולארית, הרוח והאגירה בפולין ובאיטליה. החברה נמצאת כעת בשלבים האחרונים של המשא ומתן לגיבוש וחתימת הסכם מפורט.
ביחס לפעילות בבריטניה, החברה עדכנה כי קיבלה הצעות מגורמים שלישיים לרכישת חלק מהפרויקטים שהיא מפתחת בבריטניה, המצויים בשלבים שונים. החברה שוקלת כעת את המשך צעדיה, כולל אפשרות לקידום מכירת חלק מהפרויקטים. נכון למועד זה, טרם התקבלה החלטה בעניין, אך ככל שתתקבל החלטה, חלקה של ברנד אנרגיה (חברה בבעלות מלאה) במכירת חלק מהפרויקטים עשוי להסתכם במיליוני ליש"ט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה