השוק

קבוצת ברנד עם הסכם חדש המוערך בכ-110 מיליון שקלים

קבוצת ברנד הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד איטלקי לביצוע עבודות להקמת מפעל תעשייתי בישראל
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
קבוצת ברנד מדווחת הבוקר (שני) כי חברת הבת, גרנד אופק פרויקטים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה לביצוע עבודות להקמת מפעל תעשייתי בישראל. בנוסף לכך דווח כי החברה נמצאת במו"מ לחתימה על הסכם כולל לפרויקט בתמורה מוערכת של כ-110 מיליון שקלים.
מטעם קבוצת ברנד נמסר כי התאגיד האיטלקי הינו בעל ניסיון בהקמה של פרויקטים תעשייתיים, לביצוע עבודות הרכבת קונסטרוקציה, צנרת, ציודים מכניים, ציודים סטטיים ועבודות צבע ובידוד בפרויקט להקמת מפעל תעשייתי בישראל. העבודות ייעשו עבור הקבלן הראשי בפרויקט.
ההסכם נחתם על רקע הצעות שהגישו גרנד והתאגיד האיטלקי לקבלן הראשי לביצוע העבודות, והתקשרות התאגיד האיטלקי בהסכם עם הקבלן הראשי לביצוע עבודות מכניות מקדימות עד לסך מקסימלי של כ-17 מיליון שקלעם. זאת, במטרה להתקשר בהמשך בהסכם כולל לביצוע עבודות נוספות עבור הקבלן הראשי בהיקף מקסימלי מוערך של כ-170 מיליון שקלים, כך לפי הודעת קבוצת ברנד.
לירן גלעדי, יו"ר דירקטוריון ברנד ומבעלי השליטה התייחס לעסקה ואמר בין היתר: "ההסכם ממשיך את התנופה העסקית החזקה בקבוצת ברנד, כחלק מתהליך ה-turn around העמוק המיושם בחברה".
דוד גוזלן, מנכ"ל חברת גרנד אופק פרויקטים: "אנחנו ממשיכים במלוא המרץ להגדיל את היקף פעילותה של חברת גרנד, תוך גיוון מאגר הלקוחות והפרויקטים של החברה, והכל כחלק מביסוס מעמדה של גרנד כחברה המובילה בארץ בתחום הקמות הקונסטרוקציה, הצנרת והאלקטרומכניקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה