השוק

קרן העושר הסעודית בהשקעה לא צפויה באנימה קוריאנית

קרן העושר הסעודית מצטרפת להימור של 930 מיליון דולר לפני ההנפקה על Kakao, יצרנית האנימציה הקוריאנית
מערכת ice | 
Kakao Entertainment (צילום מסך)
Kakao Entertainment Corp גייסה ב-930 מיליון דולר בסבב משקיעים, כולל סכום שהעניקה קרן העושר של ערב הסעודית. קקאו קיימה את אחד מסבבי הגיוס הגדולים ביותר בדרום קוריאה אי פעם, בתקופה בה משקיעים גלובליים נרתעים מהימורי סטארט-אפ גדולים.
החברה, יחידה של ענקית המדיה החברתית הקוריאנית Kakao Corp., אמרה כי היא מגייסת 1.2 טריליון וון (1.28 מיליארד דולר) על ידי הנפקת כ-2.26 מיליון מניות ב-255,116 וון כל אחת, לקרן ההשקעות הציבורית של ערב הסעודית ו-Pwarp Investment מסינגפור.
קקאו, שמפעילה אפליקציות המפרסמות תוכניות אנימציה פופולריות באינטרנט, תשתמש בהשקעות כדי להרחיב את התוכן שלה. החברה מפיקה שורה של תוכניות עבור נטפליקס, ומנצלת את ההתעניינות הגואה בתוכן קוריאני מ-K-Pop ועד סרטים וסדרות מאז ההצלחה המסחררת של "משחק הדיונון".
העסקה באה בעקבות ביקורו המהולל של יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן בסיאול בנובמבר, שעליו דיווחו כלי תקשורת מקומיים שיכולים להקדים שורה של עסקאות השקעה עבור עסקים קוריאניים בשווי 30 מיליארד דולר.

ערב הסעודית חיזקה את קשרי ההשקעות והעסקים עם חברות קוריאניות, והפכה לבעלת מניות מרכזית של NCSoft Corp. כמו גם Nexon Co. הממלכה דוחפת להפחית את תלותה ביצוא נפט, ופנתה להשקיע בעסקי תוכן הכוללים סרטים, משחקי וידאו, ספורט אלקטרוני ועוד, כמנועי צמיחה אפשריים.
חברת הבידור, שהסדרות שלה פופולריות בקוריאה הדרומית וביפן, הרחיבה את עסקיה מעבר לים באמצעות רכישות סטארט-אפ כולל של Tapas Media ו-SoftBank Group Corp.
"זה משמעותי שהצלחנו להשיג כספים בקנה מידה כזה בתקופה שבה הן השוק הקוריאני והן העולמי מתמודדים עם הרבה אי ודאות וסנטימנט ההשקעות חלש יותר", אמר בהצהרה סמנכ"ל ההשקעות של קקאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה