השוק

הבנק המשתלם בישראל, הריבית מזנקת ושותף חדש לרמי לוי

בנק ישראל שוב מעלה את הריבית ב-0.5%, קבוצת מבנה בדרך למיזוג עם דסק"ש שקשורה ללוי, איזה בנק נותן את הריבית הגבוהה ביותר על הפיקדונות? וגם: אפליקציית BIT מתקפלת וסערת ניב גלבוע. אלו ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
דירוג פקדונות הבנקים (צילום Magma Image)
הבנקים מסתערים על הפיקדונות: זה הבנק שרוכב על הגל: כמה ימים אחרי שבנק ישראל העלה את הריבית, בנק הפועלים היה הראשון להתאושש והוא מסתער על הפיקדונות השקליים; הבנק למעשה מנסה, לפחות בשלב הזה, להציע את הריבית הגבוהה ביותר שפתוחה לכל הלקוחות. לידיעה המלאה לחצו כאן.,
בהתאם לתחזיות: הריבית עלתה ב-0.5%, הגבוהה ביותר מזה 15 שנה: למרות שבוועדה המוניטרית נשמעו קולות שדרשו להעלות את הריבית ב-0.75%, נגיד בנק ישראל החליט להעלות את הריבית ב-0.5%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יו"ר איתקה רכש מניות החברה והמניה זינקה ביותר מ-5%: מניית איתקה ירדה בסוף השבוע בשיעור של 1.5%, אולם אז במהלך מפתיע שינתה המניה כיוון וסגרה בעליות חדות של יותר מ-5%; הסיבה לזינוק במניה, מתברר, נעוצה ברכישה לא קטנה של יו"ר החברה - גלעד מאירסו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תוצאות בכלל ביטוח: חיים סאמט נבחר ליו"ר החברה, מועמד של אקירוב נכנס: תוצאות ההצבעה בכלל פיננסים מלמדות כי חיים סאמט נבחר ליו"ר החברה; אלפרד אקירוב הכניס מועמד וכן אייל לפידות; כרגע במניין התומכים בעסקת כלל-MAX תיקו; משמעות הדברים: עסקת כלל-MAX ממשיכה | פרסום ראשון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אפליקציית bit מתקפלת ממהלך הענק: זה השירות שלא תקבלו: שיתוף פעולה למתן אשראי של כאל על גבי ביט, מבית בנק הפועלים לא יצא לפועל: הצדדים משכו את הבקשה לפטור מרשות התחרות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
השותף החדש של רמי לוי? מיזוג ענק על הפרק: דודו זבידה מוביל את קבוצת מבנה לעסקת מיזוג ענקית עם דסק"ש בבעלות זלקינד, נחמיאס ורמי לוי. למרות ההפסדים של בעלי סלקום, בנכסי החברה יש נכס שמבנה מעוניינת בו במיוחד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ניב גלבוע יסולק מכל מסעדה בישראל? "לא נזמין אותו": המסעדנים יוצאים למלחמה נגד מבקר המסעדות הוותיק לאחר הביקורת הפוגענית במסעדת 'המחבוא של אדי' באילת: "הוא? לא ייכנס אליי לביקורת. רוצה להזמין מקום ולבוא? בכיף ובכיף. לא לביקורת". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה