השוק

בכיר בפדרל ריזרב: הריבית קרובה לרמה אפקטיבית שתהיה ב-5.1%

יו"ר שלוחת הפדרל ריזרב בסנט לואיס אמר הלילה כי הריבית בארה"ב קרובה לרמה האפקטיבית למלחמה באינפלציה; בולארד אמר כי האינפלציה עדיין גבוהה אבל רכיבים בה מתמתנים
ניצן כהן | 
מדד ה-S&P 500 בשיא שלילי (צילום shutterstock, edrod /freeimages)
יו"ר שלוחת הפדרל ריזרב בסנט לואיס אמר הלילה כי הריבית בארה"ב קרובה לרמה הנכונה כדי להיות אפקטיבית במלחמה באינפלציה. ג'יימס בולארד אמר עוד כי האינפלציה עדיים גבוהה אבל רכיבים בה הולכים ומתנים ולכן הוא מרגיש נוח עם תוואי הריבית של הפדרל ריזרב.
למרות הדברים של בולארד הירידות נמשכו בוול סטריט תוך שהנפט עולה בכ-1.7% וזאת בשל העובדה כי הנחת העבודה היא שהריבית בארה"ב תשמור על רמה גבוהה לתוך 2024 כך שלמעשה ההאטה הכלכלית עדיין לפנינו.

בולארד אמר עוד שכרגע מצבה של הכלכלה האמריקאית אינו מאפשר לעצור את העלאות הריבית אבל הוא מרגיש בנוח עם התחזית החציונית בשווקים שצופה ריבית של 5.1% עד לסוף השנה, כלומר, מחכות לנו העלאות ריבית מצטברות (במונחי חציון התחזיות) של 0.6%.
הדברים של בולארד כאמור, יכולים להרגיע מעט את השחקנים בשוק אבל צריך לזכור שכרגע סביבת המקרו בעולם ממשיכה להיות לא טובה למרות הקלות חלקיות בשיבושים בשרשרת האספקה העולמית.
כרגע לפחות הדברים נראים פחות טוב ולכן עדיין השחקנים בוול סטריט לא ממהרים לחזור לשוק אלא להיפך, למכור סחורה ולהצטייד במזומנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה