השוק

קרן דנציגר תנהל את קרנות ההשקעה של פאגיה בישראל

פאגאיה שעוסקת בחיתום אשראי והשקעות בנדל"ן בארה"ב מינתה היום בכירים לסניף הישראלי שירכז את הפעילות המקומית; המינוי המעניין הוא של קרן דנציגר שתנהל את קרנות ההשקעה של פאגאיה בישראל
ניצן כהן | 
קרן דנציגר (צילום טל שחר)
פאגאיה (סימול: PGY) הכריזה היום על 2 מינויים בכירים בקבוצה. המינוי הראשון הוא של יריב חסר שימונה למנהל פאגאיה ישראל וינהל את הסניף הישראלי והשני של קרן דנציגר שתשמש מנכ"לית קרנות ההשקעה של פאגאיה בישראל. 2 המינויים הם צעד משמעותי נוסף במסגרת המשך צמיחתה של פאגאיה וכחלק מהתוכנית הפיתוח, שיסייעו בשלב הצמיחה הבא.
"יריב וקרן יחד עם שאר ההנהלה הבכירה שהצטרפה בשנים האחרונות לזרוע הישראליתהכוללת את יובל ברקן Deputy CTO, אייל ויצמן COO Israel ותמר שריר ,SVP products מייצגים את חוד החנית של הניהול שצמח בישראל בשנים האחרונות" מציין גל קרובינר מנכ״ל פאגאיה. "פאגאיה גאה לצרף למשפחתה אוסף איכותי ומנוסה כמוהם במטרה להמשיך ולהצעיד את החברה לפסגת הפינטק העולמית״.
 
יריב חסר שהצטרף לפאגאיה לפני כחצי שנה וימונה לתפקיד ה-GM של פאגאיה ישראל ינהל למעשה את הסייט הישראלי ואת כל קבוצת האכנולוגיה. יריב הינו בעל תואר ראשון ושני (B.Sc+M.Sc) במדעי המחשב מהטכניון ומאוניברסיטת ת״א ותואר נוסף במנהל עסקים מאוניברסיטת נורת'ווסטרן (Northwestern University) משיקגו, אילינוי.
יריב חסר הינו אלוף-משנה במילואים, בעל ידע וניסיון ניהולי וטכנולוגי רב, הכולל את ניהול מערך הטכנולוגיה והפיתוח של חיל האוויר. בתפקידו האחרון כיהן יריב חסר כמנהל חטיבת הפיתוח של אמדוקס, שם ניהל מעל ל-6,000 עובדים ותקציבים של מאות מיליוני דולרים בשנה.
דנציגר שמונתה למנכ"לית קרנות ההשקעה של פאגאיה בישראל הינה בעלת תואר  B.Aבכלכלה ומנהל עסקים ובעלת תואר שני-Executive MBA במנהל עסקים עם התמחות בהנדסה פיננסית ומימון מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
ב-5 השנים האחרונות קרן תפקדה כמנכ"לית חברת ניהול התיקים בהראל פיננסים וכמשנה למנכ"ל. בתפיקד הקודם כיהנה כסמנכ"לית שיווק ולקוחות בהראל פיננסים ולפני כן כסמנכ"לית מערך יועצים ולקוחות אסטרטגיים וסמנכ"לית לקוחות מוסדיים בבית ההשקעות פסגות.
קרן תוביל את תחום ההשקעות וניהול הנכסים של כל מערך קרנות ההשקעה של פאגאיה בישראל.
בתחילת השנהפאגאיה דיווח כי מנכ"ל בנק ברקליס בבריטניה לשעבר, אשוק אסוואני(Ashok Vaswani) , בעל יותר מ-30 שנות ניסיון בשירותים פיננסיים, הצטרף לפאגאיה כנשיא.
פאגאיה הינה חברת טכנולוגיה פיננסית הפועלת בכדי לעצב מחדש את עולמות האשראי בארה״ב באמצעות למידת מכונה, ניתוח מידע ואנליטיקה וכן טכנולוגית בינה מלאכותית וחיתום מתקדמת. פאגאיה הוקמה בכדי לספק פתרון מקיף למרחב האשראי האמריקאי. הפתרונות הטכנולוגיים שהחברה יצרה, דרך חיבורי API וכן פתרונות מימון שונים משתלבים בצורה חלקה בתשתית ה״דור-הבא״, שמורכבת מרשת שותפים חזקה מעולם האשראי הצרכני למגורים בארה״ב שמשתמשים בטכנולוגיה של החברה בכדי לספק שירותי אשראי תוך הרחבת שוק המטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה