השוק

בוליגו קפיטל גייסה 33 מיליון דולר להשקעות בארצות הברית

בוליגו מדווחת על סיום גיוס המשקיעים לקרן שהוקמה במשותף עם מיטב ושותף אמריקאי.

איתי גורן, מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל: "סקטור המולטי-פמילי ממשיך להפגין ביצועים חזקים, תפוסה גבוהה והכנסות צומחות מדמי שכירות"

מערכת ice | 
איתי גורן (צילום טל שחר)
חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל מדווחת (שני) על סיום גיוס המשקיעים לקרן ההשקעות המשותפת שלה עם מיטב בית השקעות והשותף המקומי של החברה בארצות הברית. לפי הודעת החברה, הקרן המשותפת גייסה כ-33 מיליון דולר במקבצי דיור בארצות הברית. עוד נמסר כי תקופת הקרן היא 5 שנים ממועד סיום הגיוס וניתן להאריך אותה פעמיים, שנה אחת בכל הארכה.
במקביל לכך, בוליגו הודיעה כי החלה בגיוס הכספים לקרן ההשקעות הרביעית שלה להשקעות רכישה וייזום במיזמי נדל"ן בארה"ב. לפי הודעת החברה הקרן החדשה עתידה להשקיע בכל העסקאות העתידיות של בוליגו, כך שהמשקיעים יוכלו להנות מפיזור רחב של עסקאות בסקטורים שונים, בניגוד למודל של השקעה בעסקה בודדת, כאשר בוליגו קפיטל תשקיע 5% בכל עסקה חדשה.
בבוליגו מסבירים כי פעילות הקרנות מאפשרת למשקיעים חשיפה להשקעה במיזמי נדל"ן מגוונים בארה"ב, בדגש על סקטור המולטי-פמילי, ולהנות מיכולת בחירת הפרויקטים של בוליגו, ששולטת על כל שרשרת הערך, משלב איתור הנכס, מימון, תכנון, ייזום, השבחה, ועד ניהול הנכס באופן שוטף ומימושו.
איתי גורן, מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל התייחס להשקעות ואמר: "אנו משוכנעים שהקרן תדע לייצר למשקיעים תשואות אטרקטיביות. סקטור המולטי-פמילי ממשיך להפגין ביצועים חזקים גם בסביבה מאקרו-כלכלית שונה, עם תפוסה גבוהה ושמירה על הכנסות גבוהות מדמי השכירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה