השוק

אלביט מערכות בעסקת ענק: זו המדינה לה תמכור מל"טים

אלביט מערכות בע"מ, בניהולו של בצלאל מכליס, זכתה בחוזה מסגרת עם סכום גג מקסימלי של כ-410 מיליון דולר, ותספק עד שבע מערכות מל"ט טקטי מסוג "Watchkeeper X"  עבור משרד ההגנה הרומני, עם תוקף של חמש שנים
מערכת ice |  1
בצלאל מכליס, מנכ"ל אלביט מערכות (צילום ישראל סאן, ויקיפדיה)
אלביט מערכות בע"מ, בניהולו של בצלאל מכליס, הודיעה היום (רביעי) כי זכתה בחוזה מסגרת עם סכום גג מקסימלי של כ-410 מיליון דולר, זאת כדי לספק עד שבע מערכות מל"ט טקטי מסוג "Watchkeeper X"  עבור משרד ההגנה הרומני, עם תוקף של חמש שנים. טרם התקבלה הזמנה ספציפית תחת ההסכם.
מערכת מל"ט Watchkeeper X הנה גרסת הייצוא של צבא ההגנה הבריטי, תוצרת UAV Tactical Systems Limited ("U-TacS"), החברה הבת של אלביט מערכות בבריטניה, והנה נגזרת של משפחת מערכות המל"ט Hermes. תאימות ה- Watchkeeper X עם הסטנדרטים של נאט"ו מאפשרת פעילות משותפת חיונית עם נאט"ו ובעלי ברית אחרים.
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות :"הסכם זה מדגים את הביקוש הקיים למערכות המל"ט של אלביט  מערכות. אנו מצפים להמשיך ולחזק את מערכת היחסים של אלביט מערכות עם ממשלת רומניה. כחלק מביצוע ההסכם, בכוונת אלביט מערכות להקים תשתית ושיתוף פעולה תעשייתי עם U-TacS, Aerostar והחברות הבנות של אלביט מערכות ברומניה, לייצור מערכת המל"ט ברומניה. אנו גם מעריכים את התמיכה ושיתוף הפעולה המתמשכים עם ממשלת ישראל וממשלת בריטניה ושותפינו העסקיים בתכנית ה- Watchkeeper."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרומנים ישלמו? (ל"ת)
    יוסי יוסי 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור