השוק

עובדי טוויטר בהלם: זה מה שמצאו במשרדים השבוע

עובדי הרשת החברתית גילו כי לאחר שרבים מהמשרדים בבניין המטה הראשי של החברה פוטרו, הוסבו המשרדים למטרה חדשה ושונה מאוד. העירייה פתחה בחקירה, ומאסק הגיב: "איפה סדר העדיפות שלכם?"
יאיר מור | 
טוויטר (צילום shutterstock)
עובדי טוויטר שהגיעו בתחילת השבוע למטה הראשי שלה בסן פרנסיסקו הופתעו, לדבריהם, לגלות שכמה מהמשרדים וחדרי הישיבות בבניין הוסבו במהלך סוף השבוע למעין חדרי מלון עבור עובדים שעובדים עד שעות מאוחרות.
לפי דיווח בעיתון פורבס ותמונות שהגיעו לתאגיד השידור הבריטי (BBC), העובדים סיפרו כי בכל קומה בבניין הותקנו בין 4 ל-8 חדרים, ובהם מיטות גדולות, שולחנות, כיסאות משרדיים, מנורות לילה, ארונות בגדים ואפילו כפכפים. בכמה מהחדרים יש אף מיטות, ואחד העובדים הדליף סרטון של מכונת כביסה שהותקנה לשימוש העובדים.
 
העובדים שסיפרו לעיתון על התקנת החדרים אמרו: "זה לא נראה טוב. זה עוד סימן לחוסר כבוד. אין דיון. כאילו, המיטות סתם צצו". עם זאת, עובד אחר, שאיתו דיבר העיתון מאוחר יותר, הרגיע: "אנשים ממילא עובדים לילות, אז זה הגיוני בצורה כלשהיא". הוא התייחס לכך שמאז השתלטותו על הרשת החברתית אילץ מאסק עובדים רבים לעבוד במשך שעות ארוכות על 'תיקון' השירות, ובחודש שעבר צולמו כאלה שנאלצו בשל כך לישון בשקי שינה על הרצפה.
לאחר הפרסום, נחשף כי מחלקת הפיקוח על מבנים בעיריית סן פרנסיסקו פתחה בחקירה, ודורשת לבצע ביקור במשרדים כדי לבחון את השימוש בבניין שחורג לכאורה מייעודו. מאסק הגיב בזעם: "אז עיריית סן פרנסיסקו תוקפת חברות המספקות מיטות לעובדים עייפים במקום לוודא שילדים בטוחים מפנטנול. איפה העדיפות שלך?", הוא צייץ, תייג את ראש העיר לונדון בריד והוסיף קישור לכתבה על ילד שמת ממנת-יתר של פנטנול בעת משחק בגן שעשועים בעיר, בשל כישלונה של העירייה בטיפול בבעיית חסרי הבית המשתמשים בסמים במקומות ציבוריים.
 
האצן-לשעבר קייטלין ג'נר, שניסתה לרוץ לאחרונה לתפקיד המושלת, הביעה הזדהות עם מאסק: "מגוחך! חללי מנוחה הם תוספת מדהימה לעובדים. זה גם די נפוץ! בעיית עבודה גדולה בקליפורניה (ושל 'פתיתי שלג [כינוי לדור ה-Z, שמורגל כביכול לסטנדרטים בלתי אפשריים של חיים סטריליים בלי שום אתגר; י"מ]), שוב! המדינה הגרועה ביותר לחוקי עבודה אי פעם!", היא צייצה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה