השוק

קאנומד תרכוש את השליטה בשתי חברות להתחדשות עירונית

הנרכשות מחזיקות בזכויות לבניית 1,200 יחידות דיור באזור גוש דן; קאנומד תשלם עבור השליטה בשתי החברות 20 מיליון שקל ותפרע הלוואות בעלים; חלקה של קאנומד בזכויות של החברות הנרכשות יעמוד על 600 יחידות דיור
ניצן כהן |  1
צחי אבו (צילום נוגי צור, פלאש 90/ יוסי אלוני)
קאנומד, שבשליטת איש העסקים צחי אבו חתמה על מזכר הבנות לרכישת שתי חברות בתחום ההתחדשות העירונית בתמורה ל-20 מיליון שקל, פירעון הלוואות בעלים והעמדת הון עצמי כדי לממש את זכויות הבניה.
שתי החברות הנרכשות מחזיקות בזכויות לבניית 1,200 יחידות דיור באזור גוש דן. כדי לממש את הזכויות הללו זקוקות החברות הנרכשות להון עצמי שיאפשר העמדת מימון בנקאי להשלמת הבנייה. קאנומד תהיה זו שתשלים את ההון הנדרש וכן הלאה.
בסך הכל תרכוש קאנומד 51% מהחברות הנרכשות וחלקה בזכויות לא יפחת מ-600 יחידות דיור. קאנומד תשלם כאמור 20 מיליון שקל ותפרע הלוואות בעלים שאת הסכום המלא היא אינה יודעת כרגע, וזה מעניין כי כיצד ניתן להתחייב לרכוש משהו שאינך יודע את התמורה הסופית שתשלם. נו טוב.
קאנומד הייתה עד לא מכבר חברת קנאביס רפואי שבשליטת כפיר ומנור גינדי. החברה לא הצליחה להתרומם ופנתה לעולמות הנדל"ן. אז חברה לאיש העסקים צחי אבו שרכש 25% ממנה ואמור להשלים את רכישת השליטה בה. אבו מתכנן לחברה גדולות ונצורות בתחום הנדל"ן ובעיקר הכוונה היא לתחומי ההתחדשות העירונית כך שבסופו של תהליך היא תהיה זרוע ההתחדשות העירונית שלו כשם שארי נדל"ן הולכת והופכת לזרוע הנדל"ן המניב שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקיצור שלד בורסאי
    רוברט 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליצוק לתוכו פנטזיות בעשרים מיליון ולמכור מניות במיליארד שקל. אחלה.
    סגור