השוק

המטוסים עוזבים את ישראל: זו עסקת המיליונים שנסגרה

דירקטוריון גלובל כנפיים אישר התקשרות להחכרת המטוסים ללקוח חדש של החברה (באזור אירופה שאינה לקוח קיים של החברה) במספר תנאים בעסקה המוערכת בעשרות מיליוני דולרים
מערכת ice |  2
טיסות בזול (צילום shutterstock)
גלובל כנפיים הודיעה היום (ראשון) לבורסה לניירות ערך כי מטוסי איירבוס 200-320 שבבעלות החברה, שהוחכרו לחברת התעופה ההודית Vistara, כאשר המטוס הראשון סיים את החכירה בחודש פברואר 2022 ואילו המטוס השני בספטמבר 2022, כי היום אישר דירקטוריון החברה התקשרות להחכרת המטוסים ללקוח חדש (חברה באזור אירופה שאינה לקוח קיים של החברה) במספר תנאים.
המטוסים הינם מסוג 200-320, משנת ייצור 2015 ו-2016, והחברה התקשרה לגביהם במכתבי כוונות עם החוכרת, אשר הינם נפרדים ואינם תלויים זה בזה וכך בהתאם עסקאות ההחכרה של כל אחד מהמטוסים. כל אחד מהמטוסים, צפויים להסתכם לסך של כ-13.5 מיליון דולר וכ-14.5 מיליון דולר, בהתאמה.
עוד נמסר בהודעה: "כמו כן מחויבת החוכרת בתשלום חודשי של רזרבות לשיפוץ בגין השימוש במטוסים, על רכיביהם, כאשר בכל מקרה החוכרת מחויבת להחזיר כל אחד מהמטוסים בתום תקופת החכירה המתאימה בתנאי החזר מינימליים כפי שהוסכמו בין הצדדים. החברה מצידה מחויבת להשתתפות מוגבלת בעלויות של עבודות התחזוקה המשמעותיות הראשונות (לאחר מועד מסירת המטוס) שיחולו ביחס לרכיבים המשמעותיים של כל אחד מהמטוסים".
כמו כן התחייבה החברה לכסות עלויות הכרוכות בהגדלת משקל הטיסה המרבי בעת המראה ושינוי קונפיגורציית המטוסים ל- 180 מושבים, עלויות המוערכות בסך של כ-1.6מיליון דולר לשני המטוסים יחדיו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גלובלי כנפיים
    עמי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לחברת גלובל כנפיים כבר איין כל קשר חברת אל על.זו חברה השייכת לאחים ברובי אשר כזכור אינם בעלי שליטה באל על כבעבר.סביר שהמטוסים יוחכרו לחברת טוס הקפריסאית שהיא בבעלות חלקית של המשפחה
    סגור
  • 1.
    מניה פח
    תומר 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו קשרי משקיעים והנהלה
    סגור