השוק

השווקים באירופה מגיבים לכאוס הפוליטי בבריטניה

מנהיגי האיחוד האירופי עדיין מתלבטים כיצד להתמודד עם משבר האנרגיה של הגוש בזמן שהם נפגשו בבריסל
מערכת ice | 
ירידות בבורסה (צילום shutterstock)
השווקים באירופה נפתחו היום (שישי) בירידות, כאשר הכאוס הפוליטי בבריטניה נמשך, בעקבות התפטרותה של ראש הממשלה ליז טראס. בינתיים, מנהיגי האיחוד האירופי עדיין מתלבטים כיצד להתמודד עם משבר האנרגיה של הגוש בזמן שהם נפגשו בבריסל, לאחר שגרמניה נתנה אור ירוק לדיונים סביב תקרת המחירים.
מדד Stoxx 600 פתח בירידה של 0.4%, בעוד שכל הסקטורים והבורסות הגדולות נפתחו בשלילה. הקמעונאות הובילה בהפסדים, ירידה של 1.6% ואחריה מוצרים לבית ומשאבים בסיסיים. FTSE 100 של בריטניה אמור לפתוח ב-36 נקודות נמוך יותר - ב-6,905. DAX של גרמניה נראה פותח בסביבות 119 נקודות נמוך יותר ב-12,636. ה-CAC של צרפת אמור לרדת ב-51 נקודות ל-6,026 ו-MIB של איטליה צפוי לרדת בסביבות 205 נקודות ל-21,398.
המניות בארה"ב ירדו לאחר יום סוער בוול סטריט, עם עלייה בתשואות האג"ח ומספר רב של רווחי חברות רחבי טווח. מדדי ה- Nasdaq 100, דאו ג'ונס ו-S&P כולם רשמו ירידות. המניות באסיה-פסיפיק נסחרו בעיקר בירידות ביום שישי, כאשר המשקיעים שקלו את נתוני האינפלציה מכמה כלכלות. מניית אדידס ירדה ב-7.2% במסחר המוקדם, לאחר שהחברה פרסמה אזהרת רווח ב-2022. פומה גם נסחרת בירידות של כ-4% בעקבות הודעת אדידס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה