השוק

המדינה האירופאית הזאת חתמה על הסכם מיוחד עם רפאל

רפאל וחברת N7, אשר נמצאת בבעלות ממשלת הונגריה, מנהלות משא ומתן מתקדם בנוגע לשיתוף פעולה בין הצדדים, במסגרתו רפאל תפתח מערכות נ"ט להונגרים
מערכת ice | 
רפאל (צילום freepik unsplash)
החברה הממשלתית רפאל מנהלת משא ומתן מתקדם להקמת חברה משותפת עם ממשלת הונגריה, כך לפי פרסומים ברשת. עוד פורסם כי החברה המשותפת תעסוק במערכות נ"ט קצרות טווח מתקדמות.
למעשה רפאל כבר מקיימת פעילות בהונגריה באמצעות חברת DND, שמוחזקת באמצעות זרוע הפעילות באירופה של רפאל, ERCAS. אשר הוקמה על ידי החברה שנרשמה בהולנד ופועלת מבריטניה. לפי הפרסומים רפאל ו-N7 - חברה בבעלות מלאה של ממשלת הונגריה.
רפאל צפויה להשקיע במיזם כ־10 מיליון אירו. הזמנה ראשונה מהמיזם המשותף כבר קיימת בידי ממשלת הונגריה שאף העבירה מקדמה עבור ההזמנה בגובה של כ־10 מיליון יורו. כמו כן DND תחזיק ב־51% ממניות החברה המשותפת. לפי שעה שני הצדדים הסכימו על פרטי החוזה ובשלב זה וממתינים לאישור שתי הממשלות.
יש לציין כי הקשר העסקי הזה זה אינו הראשון בין הונגריה לישראל. לפני כשנה וחצי רכשה המדינה, יחד עם סלובקיה וצ'כיה, מערכות של כיפת ברזל מרפאל. כמו כן רכשה ההונגריה בשנים האחרונות מערכות הגנה ומכ"מ מהתעשיה האווירית, מרפאל ומאלביט מערכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה