השוק

בצל הירידות בוול סטריט: הבורסות באסיה צוללות

למרות שבסוף שבוע שעבר נרשמו מדדים מעט מעודדים ועליות בוול סטריט, השבוע הם החלו לצלול שוב וישר אחריהן גם השווקים באירופה והבוקר גם באסיה. אלו הן הירידות המשמעותיות והפרטים על מה עומד לקרות עם הין היפני
מערכת ice | 
ירידות בבורסה (צילום shutterstock)
לאחר שבשבוע שעבר נרשמו עליות בוול סטריט, שהשפיעו גם על השוק באסיה והביאו לעליות מעודדות, השבוע התמונה משתנה ומרסקת את התקוות של המומחים ביחס לאינפלציה ולריבית במדינות אסיה. 
היום בבוקר הבורסות באסיה נסגרו בירידות שערים, כאמור בזהה למה שהתרחש באירופה וארה"ב. הבורסה בטוקיו ירדה היום ב-0.9% לצדה הונג קונג ירדה ב-1.9% - סגירה שקרובה למדיי לנתון הגרוע ביודע שנרשם ב-13 השנים האחרונות. כמו כן, שנגחאי ירדה ב-0.3% וסיאול ב-0.9%. מי שלא נשארה מאחור זו הבורסה בסידני אוסטרליה שרשמה ירידה של 1%.
לצד רצף הירידות הללו בסין הודיעו כי הריבית עדיין תיוותר ללא שינוי לאור היחלשות היואן. הריבית עומדת בעת זו על 3.65% לשנה והריבית לארבע שנים על 4.3%. כמו כן, למרות האינפלציה הביקוש בקרב הציבור הסיני עבור רכבים אינו יורד ובחודש ספטמבר נרשם שוב יצוא גבוה במדינה קרוב ל-20 חודשים ברציפות, כאשר עלה ב-28.9%. 
מנגד סין עומדת יפן והין שלה שנחלש הבוקר ועומד כעת על רמה של  150.08 ין לדולר. בהתאם לנתון המאכזב ישנה הכנה לכך שהבנק המרכזי ביפן יתערב בשוק וזאת לאחר שהממשלה כבר ניסתה לחלץ את הין עם השקעה של 20 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה