השוק

איירטאצ' סולאר: עסקאות בהיקף של כ-20 מיליון שקל

עסקה חדשה של חברת איירטאצ' סולאר מביאה אותם להיקף עסקאות של מעל ל-20 מיליון שקל מחודש ספטמבר. החוזה החדש נחתם מול קבוצת Avaada ההודית
מערכת ice | 
טל לאופר (צילום סלי פרג')
חברת איירטאצ' סולאר חתמה על עסקה רב שנתית בהיקף של כ-7 מיליון שקל לאספקה ותחזוקה של רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים ללקוח בהודו מקבוצת Avaada. החברה תקבל 2.1 מיליון שקל תמורת המערכת, ולאורך 25 שנה תקבל כ-4.9 מיליון שקל תמורת שירות ותחזוקה ללקוח. היקף העסקאות החדשות עליהן חתמה איירטאצ' מתחילת חודש ספטמבר עומד מעל ל-20 מיליון שקל.
החברה היא אחת מהחברות המובילות בתחום פתרונות רובוטים לשוק האנרגיה הסולארית והוקמה בשנת 2017. היא עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק, תפעול ותחזוקה של פתרונות רובוטיים לניקוי יבש של פאנלים פוטו-וולטאים, המשמשים את שוק האנרגיה הסולארית. החברה הוקמה על ידי יניר אלוש ומנכ"ל החברה הוא טל לאופר.
לאופר מסר: "אנחנו ממשיכים להרחיב את פעילותנו בהודו, אחד השווקים בו פועלים שחקני האנרגיה המתחדשת הגדולים בעולם. איירטאצ' זוכה לתנופה בימים אלו בזכות ההבנה הגוברת בשוק הסולאר, לפי יש צורך חיוני להשקיע בפתרונות רובוטיים ולאמצם כמענה למשבר האקלים ולחיסכון בשימוש במים וכן לשפר רווחיות היזמים הסולאריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה