השוק

חברת הלווינים הישראלית גייסה עשרות מיליוני שקלים, מי השקיע?

חלל-תקשורת השלימה בהצלחה גיוס הון של 33 מיליון שקל בסך הכל, בין המשקיעים בהנפקה 4iG , אהרן פרנקל,  ויו״ר חלל תקשורת, ליגד רוטלוי
מערכת ice | 
דן זיציק (צילום חלל תקשורת, pexels)
חלל-תקשורת השלימה בהצלחה גיוס של כ-33 מיליון שקל. ביום שני האחרון הודיעה החברה על קבלת התחייבויות מוקדמות לרכישת מניות בתמורה ל-26.6 מיליון שקל ממשקיעים מסווגים, שהתחייבו לרכוש מראש 76.88% מהתמורה הכוללת. בשלב הציבורי החברה נענתה לביקושים נוספים בהיקף של כ-6.2 מיליון שקל. סך התמורה לחברה בגין הנפקת המניות הינה כ-32.8 מיליון שקל במחיר 4.3 שקלים למניה. חברת 4iG השתתפה בהנפקה והשקיעה 13 מיליון שקל תמורת 9.5%  ממניות החברה.
חלל-תקשורת דיווחה כי התקשרה בהסכם מחייב עם חברת התקשורת ההונגרית 4iG, לפיו יוקצו לרוכשת, בשלב ראשון 20% ממניות חלל-תקשורת.  בהתאם חברת 4iG צפויה להשלים השקעה נוספת מעבר לאחזקתה הנוכחית בהיקף של  19.5 מיליון שקל במחיר של 4.7 שקל למניה רגילה להשלמת אחזקתה וזאת בכפוף לאישור משרד התקשורת שצפוי להתקבל בחודש הקרוב ובו יושלם השלב הראשון.
בנוסף בשלב השני, בכפוף להתקיימות תנאים מתלים נוספים, 4iG תוכל לרכוש במשך תקופה של שלוש שנים ממועד השלמת העסקה, מעת לעת ובכפוף לקבלת אישור נוסף ממשרד התקשורת, מניות רגילות נוספות של החברה, עד לשיעור אחזקה מצטבר של 51% מהון המניות המונפק והנפרע ומזכויות ההצבעה בחלל-תקשורת. המחיר הממוצע עבור ה- 31% הנוספים מהון המניות יהיה 8.5 שקל למניה רגילה, שמסתכמים להשקעה נוספת בסך של כ-170 מיליון שקל.
לפני כחודש דיווחה חלל-תקשורת כי כונס הנכסים של יורוקום תקשורת התקשר בהסכם אופציה עם מר אהרן פרנקל בנוגע לרכישת 26% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, במחיר של 4.58 שקל למניה.
ברבעון השני של השנה דיווחה החברה על גידול של כ-90% בהכנסות מהלוויין עמוס-17 ביחס לרבעון המקביל אשתקד, לקצב שנתי של כ-27 מיליון דולר, מתוך סך הכנסות בקצב שנתי של כ-100 מיליון דולר, וכן על גידול של כ-70% ברווח הגולמי לעומת הרבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, שהציגה חלל בחציון הראשון, עמד על כ-36 מיליון דולר וצבר ההזמנות של החברה הסתכם בסוף הרבעון השני לסך של כ- 263 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה