השוק

סעודיה מינתה את גולדמן סאקס וג'יי.פי מורגן לטיפול בחובותיה

מספר בנקים בינלאומיים מונו על ידי מדינת הנפט כעוסקים ראשיים בנושא החובות המקומיים של הממשלה. ההסכם נחתם כדי לעודד "שיפור הגישה לשוקי החוב המקומיים באמצעות גיוון בסיס המשקיעים כדי להבטיח גישה בת קיימא לשוק המשני ולתמוך בפיתוחו"
מערכת ice | 
סעודיה וארה"ב (צילום pixabay, pexels)
ערב הסעודית מינתה את הבנקים הבילאומיים: BNP Paribas SA, Citigroup Inc., Goldman Sachs Group Inc., JPMorgan Chase & Co. ו-Standard Chartered Plc כעוסקים ראשיים בנושא החובות המקומיים של הממשלה.
הבנקים הללו יצטרפו לחמישה בנקים מקומיים - הבנק הלאומי הסעודי, הבנק הבריטי הסעודי, בנק אלג'זירה, בנק אלינמה ובנק אל רג'הי - כדי להתמודד עם התהליך, לפי הצהרה באתר האינטרנט של המרכז הלאומי לניהול חובות.
ההסכם למינוי הבנקים הבינלאומיים נחתם אתמול (שני) והוא מאשר את "התפקיד של המרכז הלאומי לניהול חובות בשיפור הגישה לשוקי החוב המקומיים באמצעות גיוון בסיס המשקיעים כדי להבטיח גישה בת קיימא לשוק המשני ולתמוך בפיתוחו", לפי ההצהרה.
ערב הסעודית הגיעה בשנה שעברה להסכם עם Euroclear Bank, אחת ממערכות סליקת האג"ח הגדולות בעולם, להסדרת עסקאות בשוק החוב שלה, מה שמעניק למשקיעים זרים גישה לשוק האג"ח בתוך הבורסה הסעודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה