השוק

בצל הירידה בהכנסות: עליבאבא תשקיע מיליארדים בלקוחות

למרות שדיווחה על ירידות נמוכות בשנת 2022, עליבאבא מודיעה שתשקיעה כמיליארד דולר בלקוחות מחשוב הענן שלה במטרה להצית מחדש את השוק והביקוש
מערכת ice | 
מניית עליבאבא קרסה (צילום vecteezy, יוטיוב/ TAUVOD)
לאחרונה המנייה של הענקית עליבאבא החלה לצנוח עקב בעיות מול ממשלת סין וחקירות משטרתיות, אך למרות הכול היא מודיעה אמש על כך שתשקיע מיליארד דולרים, על פני שלושת השנים הקרובות, בלקוחות הצורכים ממנה שירותי מחשוב בענן. 
לדברי החברה ההשקעה תתבטא בין היתר גם באלמנטים שאינם כלכליים, דוגמת קידום יזמות והנחות ללקוחות. כמו כן, הודיעה כי תקים תכנית מיוחד שתסייע ללקוחות שלהם לבסס את החברות שלהם בתחום הענן ביחס למצב בשוק. 
חברת עליבאבא היא החברה השלישית בגודלה בעולם שעוסקת בתחום המחשוב בענן, כאשר לפניה ניצבות מייקרוסופט ואמזון, לפי אתר גרטנר. יחד עם זאת, נתח החברה שעוסק בתחום הוא קטן יחסית, אך נראה כי ההנהלה מאמינה שדווקא יש לו אופק נרחב להתפתחות והכנסה. 
 
כאמור לאחרונה עליבאבא חווה ירידות משמעותיות ואף היסטוריות בהכנסות שלה, לאור בעיות מצד ממשלת סין וגל נוסף של מגפת הקורונה במדינה. לכן הודעתה של החברה על השקעה כה גדולה בתחום היא מפתיעה, פי כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון שהודיעה על התרחבות בנושא גם מחוץ לגבולותיה של סין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה