השוק

הפניקס ובנק הפועלים נכנסים לרב בריח; הפניקס תהפוך בעלת עניין

ההשקעה בוצעה באמצעות הנפקה פרטית של מניות; אחרי ההנפקה הפניקס תהפוך לבעלת עניין בחברה בעוד בנק הפועלים ישמור על חלקו שעומד על קצת יותר מ-15%; קובי שלום מנכ"ל פועלים אקוויטי: ההשקעה תאפשר לרב בריח את הגמישות הפיננסית
ניצן כהן | 
הפניקס ובנק הפועלים נכנסים לרב בריח (צילום Magma Images, shutterstock)
כשאנחנו מדברים על התפתחות שוק הנדל"ן הרי שיש לנו מספר דרכים להסתכל על הדברים. המשקיעים הגדולים (והמתוחכמים) יחפשו את נקודות הכניסה למעגל הראשון (קבלנים, יזמים וכן הלאה), בשלב השני הם יחפשו את המעגל השני ואחר כך את השלישי וכן הלאה.
בנק הפועלים והפניקס סימנו את רב בריח כחברה שיש לה "בשר" במעגל השני של עולמות הנדל"ן. אם כן, הלילה השלימה רב בריח הנפקה פרטית של מניות להפניקס ובנק הפועלים כשהפניקס תהפוך להיות בעלת עניין בחברה ובנק הפועלים ישמור על חלקו שעומד על קצת יותר מ-15%.
בסך הכל השקיעו הפניקס והפועלין כ-30 מיליון שקל במסגרת של הקצאה פרטית במחיר של 1.065 שקל למניה. הפניקס השקיעה כ-24 מיליון שקל ותהפוך לבעלת עניין. פועלים אקוויטי מעמיקה את אחזקתה בחברה עם השקעה של כ-4.5 מיליון שקל ושומרת על שיעור החזקתה בחברה (15.14%).
בשבוע האחרון, פרסמה רב-בריח אסטרטגיה רב שנתית בו היא מכוונת לצמיחה בהכנסות וברווח, עם יעד מכירות של כ- 1.85 מיליארד שקל וקפיצה של כפי 4 ב- EBITDA בשנת 2027.
רב בריח סיכמה את המחצית הראשונה של שנת 2022 עם הכנסות שיא וצמיחה חזקה בכל מדדי הרווחיות: הכנסות הקבוצה זינקו בכ-35% והסתכמו בכ-348 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם בכ- 1.85 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2022.
קובי שלום, מנכ"ל פועלים אקוויטי ציין: "רב בריח שומרת על מעמדה כמובילת שוק. אנחנו שמחים בשותפות ארוכת השנים עם משפחת רב בריח ועם שמואל דונרשטיין וממשיכים להאמין בחברה שנמצאת בצמיחה מתמדת ומייצרת ערך משמעותי".
שמואל דונרשטיין, יו"ר קבוצת רב-בריח ציין: "אני מאמין שהצטרפותה של הפניקס כבעלת עניין, מחד תחזק את החברה בשותף בעל ניסיון בשוק ההון ומנגד תאפשר גם עם הגיוס וגם בעתיד גמישות פיננסית וחוזק להשגת יעדי החברה, התרחבותה ורווחיותה".

*צילום: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה