השוק

בית ההשקעות מגדלור מפרסם את דו"ח מחצית השנה שלו

לפי דו"ח החברה בחצי השנה הראשונה של שנת 2022 הכנסות החברה הסתכמו ב22.6 מיליון שקל, עלייה של כ- 64% ביחס לתקופה מקבילה
מערכת ice | 
לחיצת יד (צילום pexels)
מגדלור, בית השקעות אלטרנטיבי, פרסם הבוקר (ראשון) את תוצאות המחצית הראשונה של 2022. לפי פרסום החברה ההכנסות במחצית הראשונה הסתכמו בכ-22.6 מיליון שקל, עלייה של כ-64% לעומת הכנסות של כ-13.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
למעשה לראשונה מאז ההנפקה, החברה הכירה בהכנסות מדמי הצלחה של כ-4.1 מיליון שקלים. בנוסף, חל גידול בהכנסות מדמי ניהול וייזום בסך של 4.4 מיליון שקלים, שנובע מגידול מתמשך בגיוסים ובפעילותה השוטפת של החברה. בעקבות כך הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד שני השנה בהיקף של כ-4 מיליון שקל, המצטרף לדיבידנד של 3.1 מיליון שקלים שחולק ברבעון הראשון בגין שנת 2021, כך שהחברה חילקה כ-7.1 מיליון שקלים מאז תחילת השנה.
בנוסף לכך הרווח הגולמי במחצית הסתכם בכ- 16.2 מיליון שקלים לעומת כ-9.3 מיליון שקלים בתקופה המקבילה – עלייה של כ-74%. הגידול בשיעור הרווח הגולמי נובע מהכנסות מדמי הצלחה אשר לא היו בתקופה בשנת 2021. כמו כן הרווח התפעולי במחצית הסתכם בכ-5.9 מיליון שקלים לעומת כ-3.5 מיליון שקלים בתקופה המקבילה – עלייה של כ-67%. בחברה מסבירים שהגידול נובע מצמיחתה של החברה וגידול בהכנסותיה, בין היתר מדמי הצלחה.
 
מגדלור, בית השקעות אלטרנטיביות, הוקם בשנת 2016. החברה מפתחת סל רחב של מוצרי השקעה במגוון פלטפורמות ותחומים, על מנת לבנות תיק השקעות אלטרנטיבי מיטבי. מגדלור שם דגש על בניית מגוון מוצרי השקעה אלטרנטיביים המספקים מענה לפיזור בתיק ההשקעות הכוללים מגוון פלטפורמות השקעה בתחומים שונים כגון: עסקאות מגובות נדל"ן במסלולי חוב או אקוויטי, קרנות גידור וקרנות נוספות. בית ההשקעות השלים הנפקה ראשונה לציבור בבורסה לניירות ערך בת"א בדצמבר 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה