השוק

רשות המסים חייבת לכם כסף? אלפי זכאים לפיצוי

על אף שחלפו 120 ימים, העסקים עדיין מחכים לתשובה לגבי הכסף שמגיע להם עבור תקופת הקורונה. הרשות עשויה לשלם את מלוא המענקים לאור האיחור בהגשת התשובה במועד שנקבע
מערכת ice | 
רשות המיסים בבשורה לאלפי הורים (צילום פלאש 90, unsplash)
גם לכם מגיע פיצויים וטרם קיבלתם אותם? על פי הפרסום ב-ynet, אלפי דרישות לקבלת מענקי הקורונה טרם נענו על ידי רשות המסים, כאשר עדיין לא הוכרעו הפיצויים לגבי חלק מהדורשים והאם מגיע להם הסכום שביקשו.
רו"ח איריס שטרק, נשיאת לשכת רואי חשבון לשעבר, מעריכה כי בסך הכל יש כ-8,500 בקשות פתוחות שטרם זכו להתייחסות, מתוך 24 אלף בקשות שהוגשו לרשות המיסים בסך הכל. כעת, יש כ-1,200 עררים שנמצאים בתהליך.
כזכור, בפסק דין שניתן לפני כחודש, בעתירה הנוגעת לאיחור בתשובות להשגות על זכאות למענק הקורונה, הוחלט כי אם חלפו 120 יום מבלי שרשות המיסים נתנה תשובה בנושא, היא תצטרך לשלם את מלוא הענק גם אם לעסק מגיע או לא מגיע הפיצוי.

לדברי רו"ח שטרק: "הערכות הן שיש אלפי השגות לגבי מענקי הקורונה שלא ניתן להן מענה ע"י רשות המיסים, ובחלקן יש איחור משמעותי במתן התשובות. בהתייחס להחלטת בית המשפט המחוזי בשני מקרים שדנו בסוגיות פרטניות בנושא זה, יש לראות בכל אחת מהן תקדים, המחייב את רשות המיסים וזאת לגבי כל אלפי ההשגות הפתוחות".
בתגובה נמסר מרשות המיסים, כי "נכון להיום קיימות 2,700 השגות ויש עוד 740 עררים המצויים בדיון בפני ועדות ערר. ראוי לציין כי בית המשפט המחוזי פסק בערעור שהגיש המערער, בנסיבות של המערער והליכי הבקשות שלו ורשות המיסים לומדת כעת את פסק הדין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה