השוק

אקסל סולושנס השלימה את רכישת יתר מניות דטה טק

אקסל סולושנס השלימה את רכישת דטה טק, באמצעות הקצאה של כ-10% ממניות אקסל בשווי של כ-17 מיליון שקל
מערכת ice | 
מניות (צילום pixabay)

חברת הטכנולוגיה "אקסל סולושנס" הודיעה כי השלימה אתמול (ראשון) את רכישת 100% ממניות חברת "דטה טק פתרונות מתקדמים בע"מ" מחברת "רפק תקשורת ותשתיות בע"מ", חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת״א וזאת באמצעות הקצאה של כ-10% ממניות אקסל בשווי של כ-17 מיליון שקל. כאשר, על פי ההסכם רפק יכולה להגיע לאחזקה של כ-12% ממניות אקסל בהתאם לעמידה של דטה טק באבני דרך בשנים הבאות.
 


דטה טק עוסקת בהפצתם ואספקתם של ציוד תקשורת, שרתים, פתרונות ענן, תוכנות ייעודיות ומערכות וידאו וטלפוניה. במסגרת זו, משווקת דטה טק, בין היתר, את מוצריה של חברת Cisco, וזאת מכוח הסכם הפצה מתחדש. מכירותיה של דטה טק ברבעון הראשון של 2022 עמדו על כ-27 מיליון שקל והרווח הנקי המתואם, לפני תשלום לבעלים, הסתכם בכ-1.3 מיליון שקל.

היקף ההכנסות של אקסל ברבעון הראשון עמד על כ-35 מיליון שקל ועל בסיס מצרפי מסתכמות המכירות בכ-62 מיליון שקלים. בשנת 2021 עמדו מכירותיה של דטה טק בכ-88 מיליון שקלים והרווח הנקי המתואם, לפני תשלום לבעלים, היה כ-5 מיליון שקל.
 


רונן שור מנכ"ל אקסל סולושנס מסר: "השלמת רכישת דטה טק היא אבן דרך משמעותית לחברה בכך שהיא מרחיבה את הפעילות של הקבוצה לתחומים נוספים ותורמת באופן משמעותי הן לגידול משמעותי במכירות וברווח". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה