השוק

מאסק משתלט על אינטל? העסקה הדרמטית בענקית הטכנולוגיה

אחיו של אילון מאסק, קימבל, קונה את הרחפן שאמור להחליף את הזיקוקים וכיכב במספר מופעים ברחבי העולם, בעסקה מסקרנת במיוחד
מערכת ice |  4
קימבל מאסק (צילום יויטיוב/ TODAY)

בעוד אינטל מנסה לבנות תוכנית קאמבק שאפתנית, ענקית השבבים הבינלאומית הורידה כמה חטיבות שאינן מהוות מפתח לעסקי הליבה של ייצור השבבים שלה. האחרונה שנדחתה היא עסקי מופעי האור הידידותיים ליחסי ציבור של החברה, והקונה הוא לא אחר מאחיו של אילון מאסק.

כן, זה נכון, קימבל מאסק רכש את Intel Drone Light Shows דרך החברה החדשה שלו Nova Sky Stories, אותה הקים לאחר שככל הנראה הביא לבכי למראה מל"טים קלים שיצרו את ה"איש" הכינוי של פסטיבל Burning Man השנתי ב-2021 .
 



בעוד מאסק לא מזכיר את אינטל בשמה בהכרזה מיוני על Nova Sky Stories, אתר האינטרנט של עסקי מופעי האור של רחפנים של אינטל אומר שהוא נקנה על ידי החברה של K. Musk. מחיר המכירה אגב לא נמסר.


אינטל אישרה שאין לה עוד פעולות רחפנים. המשמעות היא שהחברה נפטרה בשלב מסוים מחטיבת המל"טים המסחרית שלה, שהתמקדה בדברים כמו בדיקות, מדידות קרקע ומיפוי. אנחנו לא יודעים מה קרה לחלק הזה של העסק. "הם מצוידים בחומרה ובתוכנה הטובים ביותר שנוצרו אי פעם והם אותם רחפנים שנתנו השראה למיליוני אנשים במהלך המשחקים האולימפיים ומופעי המחצית של הסופרבול", כתב קימבל מאסק.

ההורדה של עסקי תצוגת הרחפנים של אינטל היא סימן נוסף לכך שענקית ה-x86 עברה מהעידן של המנכ"ל לשעבר שלה, בריאן קרזאניץ', שהרחיב את תחום התאגיד לכמה תחומים רחוקים מעבר למיקוד המעבד המרכזי שלו, כולל מציאות מדומה, ציוד לביש , ומזל"טים.
קרזאניץ', המנכ"ל השישי של אינטל, נאלץ לעזוב על ידי דירקטוריון החברה ב-2018 בשל "מערכת יחסים בהסכמה בעבר" עם עובד. במהלך כהונתו כמנכ"ל ולאחריה, החברה זרקה או פירקה מספר עסקים שפותחו בהנהגתו.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקשר בין תחת למחט (ל"ת)
    אזרח שיודע לקרוא 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • חח.. עובדה שקראנו- אז עבד להם (:
    חנן 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור תשקורת
    סגור
  • 1.
    עלק משתלט על אינטל (ל"ת)
    תת רמה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • לגמרי תת רמה. קליק בייט מפגר (ל"ת)
    דניאל 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור