השוק

פרשת יונט קרדיט: נכפה על שלמה אייזיק את העסקה

ביונט קרדיט מנסים לעצור את הסחף ומנסים לאתר משקיע חדש שיכנס בנעליו של שלמה אייזיק שלקח על עצמו מוקדם יותר להזרים לחברה ערבויות לכיסוי הפערים הנטענים בין הלוואות שניתנו להכנסות הצפויות בגינן
ניצן כהן | 
יונט קרדיט (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, freepik)
יונט קרדיט מנסה לעצור את הסחף ולאחר ששלמה אייזיק הודיע כי הוא מושך את הצעתו לגבות את החברה, היא תחפש משקיע חדש אבל בין השורות מתגלה סערה חדשה שמתרגשת לבוא על החברה והיא כוונתה לכפות על אייזיק את העסקה או לחילופין לפצות אותה על ביטולה.
"שלמה אייזיק פנה במכתב לחברה, והודיע על ביטול ההסכם מצידו. במכתבו ביקש אייזיק למשוך את ההמחאות שנמסרו על-ידו במסגרת ההסכם, עקב טענות בדבר הפרות יסודיות לכאורה. החברה דוחה את כלל טענותיו של אייזיק ומתכוונת לפעול למימוש ההסכם על ידו" אומרים היום ביונט קרדיט.

על פי גורמים המעורים בפרטים, שלמה אייזיק הסכים לערוב ל-10 מיליון שקל מהחובות שהתגלו בהם "ליקויים בתהליכי קבלת החלטות", ולמעשה הכסף הזה בסבירות נמוכה יחזור. אבל אייזיק, לטענת הגורמים, גילה שהיקפי החובות הבעייתיים בחברה גדולים מכפי שהוצג לו ונושקים יותר לכיוון ה-40 מיליון שקל וכאן, אמר אייזיק - זהו, לזה אני לא מוכן.
יונט כאמור דוחה את טענותיו של שלמה אייזיק ומתכוונת לפעול נגדו כדי לכפות עליו לעמוד בהתחייבויות שלקח על עצמו או לחילופין לפצות אותה. ביונט קרדיט מוסיפים היום ואומרים כי המנכ"ל הקודם שלה נחשד בביצוע פעולות לא לגיטימיות עם צ'קים שניתנו לחברה ולכן "החברה פנתה לאור גילויים אלו למר אזר להשיב לה במיידי, את כל הכספים שנטל ממנה שלא כדין בסך של מאות אלפי שקלים ובכוונתה לנסות ולהיפרע מאזר בגין כל הנזקים שנגרמו לה".
ביונט מוסיפים כי למרות הבעיות שהתגלו בחברה ולמרות שהיא מנסה להיטיב את נזקיה, הרי שהיא "ממשיכה לנהל ולקדם את עסקיה באופן שוטף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה