השוק

הסכום שגייסה חברת היהלומים הישראלית משני משקיעי ענק

לוסיקס, חברת יהלומי הגידול במעבדה, הודיעה כי משקיעים בפרופיל גבוה השלימו סבב השקעה של 90 מיליון שקלים. המייסד, בני לנדא: "העזרה שלהם תתרום רבות להצלחת החברה שלנו בעוד שההשלכות של השקעה זו, עבור לוסיקס כמו גם עבור שוק היהלומים שגודלו במעבדה, הן עמוקות – וכל כך מרגשות!"
מערכת ice | 
יהלומים (צילום pexels)
לוסיקס, מובילה של יהלומי גידול במעבדה, הודיעה כי משקיעי פרופיל גבוה, כולל LVMH Luxury Ventures, Ragnar Crossover Fund ו-More Investments, השלימו סבב השקעה של 90 מיליון דולר. לפני כחודשיים השיק מותר היוקרה טאג היואר (TAG HEUER) מבית LVMH, שעון בשווי 375 אלף דולר, משובץ ביהלומי המעבדה של לוסיקס.
הגיוס נועד להאיץ ולבסס את תוכניות הצמיחה של לוסיקס, ובפרט את הרחבת כושר הייצור של החברה בישראל. לוסיקס הודיעה כי תפתח מפעל נוסף, שני במספר, במודיעין, שיחל לפעול בקיץ ויתבסס כולו על אנרגיה סולרית, כחלק מהתמקדות החברה בתחום הקיימות. הקמת המפעל מצביעה על הביקוש הגדל ליהלומי מעבדה שזהים כמעט לחלוטין ליהלומים הטבעיים.
מייסד ויו”ר לוסיקס, בני לנדא, אמר: "אנו נרגשים וגאים לקבל בברכה משקיעים בעלי פרופיל גבוה שכזה, ובעיקר LVMH Luxury Ventures, המביאים את התמיכה הפיננסית שלהם ואת תובנות התעשייה החשובות שלהם. העזרה שלהם תתרום רבות להצלחת החברה שלנו בעוד שההשלכות של השקעה זו, עבור לוסיקס כמו גם עבור שוק היהלומים שגודלו במעבדה, הן עמוקות – וכל כך מרגשות!"
קרן רגנאר של שותפי קרנות אלפא, משקיעה בחברות ישראליות בעלות הכנסות מבוססות, שמכוונות להגיע לשוק הציבורי ללא מגבלת שווי או סקטור. הקרן מנוהלת על ידי גבי דישי וזכי רכטשאפן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה