השוק

פרטנר למען ניצולי השואה: העובדים ארזו אלפי חבילות לחג

לקראת חג הפסח מאות עובדי קבוצת התקשורת פרטנר, נרתמו והגיעו לארוז ארוחות חג למען 1600 ניצולי שואה וקשישים בישראל. עובדי החברה הגיעו למרכז הלוגיסטי של ארגון "לתת" וארזו אלפי ארוחות חג
מערכת ice | 
עובדי חברת פרטנר (צילום יחצ)
לקראת חג הפסח מאות עובדי קבוצת התקשורת פרטנר, נרתמו והגיעו לארוז ארוחות חג למען 1600 ניצולי שואה וקשישים בישראל. עובדי החברה הגיעו למרכז הלוגיסטי של ארגון "לתת" וארזו אלפי ארוחות חג.
בנוסף עובדי החברה וההנהלה תורמים אלפי ארוחות חג למשפחות נזקקות ולחיילים בודדים, כאשר על כל ארוחה שנתרמה, פרטנר תורמת ארוחה נוספת, וזאת במטרה לסייע למשפחות רבות הזקוקות לעזרה לסיוע ובמיוחד בתקופת החג.

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "התגייסותו של המגזר העסקי והעשייה של חברת פרטנר למען הקהילה, ממחישים את ערכי הערבות ההדדית שמצויים בליבה של החברה הישראלית. אנחנו שמחים ונרגשים לפגוש את עובדי החברות המגיעים אלינו להתנדב, לתרום ולסייע למשפחות נתמכות וניצולי שואה".
עוד הוסיף: "ההיענות של חברת פרטנר, איתה יש לנו שותפות איתנה לאורך שני עשורים והנכונות להכפיל את התרומות של העובדים, מבטאות את המחויבות של החברה לאחריות חברתית ולתרומה לקהילה ואנו גאים על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה