רכילות עסקית

זו התרומה של וונדרס נייצ'ר לארגון 'לתת'

הסטארט אפ הישראלי החדש בתחום תחליפי הבשר מבית זוגלובק תרם את מוצרי החברה בהיקף של 600 אלף שקל לארגון הצדקה
מערכת ice | 
רונית דוידוביץ וצחי לנגר (צילום יוסי אלוני)
מנכ"לית וונדרס רונית דוידוביץ אירחה אמש (שני) את הסמנכ"ל של ארגון "לתת" צחי לנגר להענקת תרומה של מוצרי וונדרס לרגל יום הטבעונות, בהיקף של 600 אלף שקל. לטובת העלאת נושא תחליפי הבשר לסדר היום, ומתן מענה לטבעונים תורמת Wonders of Nature, הסטארט אפ הישראלי החדש בתחום תחליפי הבשר מבית זוגלובק.
לדברי מנכ"לית וונדרס רונית דוידוביץ: "כמי שעומדים בחזית החדשנות והפיתוח בארץ של קטגורית תחליפי הבשר, אנו שמחים להעניק בתרומה את מוצרי הסדרה לארגון לתת, ולאפשר לקהלים רחבים להתנסות בחוויה של אכילת בשר ללא בשר".
"בימים אלו, כאשר קיימת תנופת פיתוח אדירה בעולם של יצרניות המזון לספק אלטרנטיבות לחלבונים מהחי, חשוב לזכור גם את מי שאין בידו להשיגם. סדרת המוצרים כוללת: בורגר, קבב, צ'וריסו ובשר טחון, המבוססים על חלבונים מהצומח ומועשרים בברזל, אבץ ו-B12".
צחי לנגר סמנכ"ל ארגון לתת הודה על התרומה: "כיום ברור לכולם שהצלת מזון הינה הכרח, ואינה ברמת בחירה במיוחד לאור העובדה שמנגד ישנן 656,000 משפחות שחיות באי ביטחון תזונתי, הסובלים מאי נגישות לאכול מזין ואיכותי. חברת וונדרס החליטה כהחלטה אסטרטגית לתרום דרך ארגון לתת ממוצרי הפרימיום שלה של תחליפי הבשר. אנו רואים בשת"פ זה תחילתה של דרך מבטיחה, שכולם בה יוצאים מורווחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה