השוק

יבואנית טימברלנד נכנסת לבורסת ת"א דרך מיזוג עם שלד

באבלס, יבואנית רשמית של חברות כמו הוגו בוס וטימברלנד, תתמזג על השלד הבורסאי של מובייל מקס טכנולוגיות
מערכת ice | 
טימברלנד (צילום יחצ, אסף לוי)
חברת באבלס, היבואנית לישראל של מותגים כמו טימברלנד, הוגו בוס, קנזו, ריפליי וסטיב מאדן, תתמזג עם השלד הבורסאי מובייל מקס טכנולוגיות בע"מ, לפי שווי של 120 מיליון שקל. 
מייסדי באבלס, צחי פריד, חיים נחום ויודי ליזר, הם גם בעלי המניות בחברה. בהתאם לעסקה בין הצדדים, הצד של חברת באבלס יחזיק ב-87.5% מהגוף הממוזג. יו"ר החברה הוא רונן טויטו. על פי הפרסום ב-'כלכליסט', המיזוג יתרחש כאשר יתקיימו התנאים למיזוג חברות והן לכניסת חברה לבורסה: אישור אספת בעלי המניות, השלמת הגשת המסמכים לרשות ניירות ערך, קבלת אישור הבורסה למיזוג ופרה רולינג מרשות המסים.
בכל אופן, ככל מיזוג עם שלד בורסאי, התנאים יותר מקלים לחברה המתמזגת להיכנס לבורסה מאשר אם תיכנס לבדה ללא מיזוג.
חברת באבלס היא חברת מותגי בגדי ילדים, אשר פועלת במספר מחלקות: שיווק דיגיטלי באתר אינטרנט, ייבוא רשמי של המותגים טימברלד, הוגו בוס וריפליי, והיא גם יבואנית מקבילה של מותגים רבים נוספים כמו: טומי הילפיגר, ראלף לורן, אדידס, נאוטיקה, לקוסט, פרד פריי ועוד.
באבלס מחזיקה מחסנים של מלאי בתל אביב ומספקת משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ. בנוסף, היא מוכרת צעצועים, משחקים ובריכות. ובעלת מחלקת LIVING לטקסטיל לבית ולילד.
במהלך שנת 2016 חברת באבלס הקימה את רשת חנויות הבוטיק שמונה כיום 12 סניפים, כולל חנות עודפים, ושהצפי עד סוף 2020 להגיע לפריסה ארצית של כ-20 חנויות. מלבד סניף בקניון TLV בתל אביב, מרבית חנויות הרשת ממוקמות במגזר הערבי ובערים מעורבות, בין היתר בירכא, טייבה, נצרת, יפו, כפר קאסם, כפר קרע ולוד, וכן בערים בדרום וצפון הארץ. כמו כן לחברה אתר אונליין. 
על פי הדיווח של מקס מובייל, את שנת 2021 סיימה באבלס עם הכנסות של 44.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 25 מיליון ב-2020. הרווח הגולמי צמח ל-20 מיליון שקל, לעומת 11 מיליון שקל אשתקד. הרווח התפעולי עלה ל-5 מיליון שקל לעומת 2.3 מיליון ב-2020, והרווח הנקי הסתכם בשנת 2021 ב-3.2 מיליון שקל, לעומת 1.4 מיליון שקל בשנה שקדמה לה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה