השוק

אלמור תתקין מערכות בקרית התקשוב החדשה ב-180 מיליון שקל

הזמנת ההמשך מצה"ל הייתה לעבודות ב-65 מיליון שקל מה שמביא את היקף העבודות הכולל שעושה כעת החברה עבור צה"ל ל-310 מיליון שקל; החברה נסחרת בבורסה בשווי שוק 420 מיליון שקל
ניצן כהן | 
הדמיית קריית התקשוב (צילום אתר צה"ל)
אלמור שנחרת בבורסה של תל אביב, קיבלה הזמנת המשך מצה"ל להתקנת מערכות בקריית התקשוב החדשה ב-65 מיליון שקל. לאחר הזמנת ההמשך מהצבא הרי שהיקף העבודות הכולל של החברה בקרית התקשוב ל-180 מיליון שקל. אלמור מתקינה מערכות נוספות גם במרכז הלוגיסטי החדש של הצבא וזה מביא את סה"כ היקף העבודות שמבצעת החברה עבור הצבא ל-310 מיליון שקל.
בהתאם להסכם שנחתם עם קדמת נגב בחודש שעבר, אלמור תשמש קבלן משנה לביצוע עבודות החשמל ולביצוע עבודות ההקמה של מערכות אנרגיה ומערכות סולאריות בפרויקט. עבודות החשמל כוללות, בין היתר, תכנון המפורט של מערכות החשמל, הקמת לוחות מתח גבוה, מערכות גנרטורים, מערכות שנאים, מערכות תאורה ועוד.

עבודות האנרגיה המתחדשת כוללות, בין היתר, תכנון מפורט והתקנת מערכות סולאריות פוטו וולטאיות (PV).
החברה תבצע את מרבית עבודות החשמל ועבודות האנרגיה המתחדשת בתנאי "גב אל גב" לתנאי המכרז. העבודות יימשכו עד כ-28 חודשים ממועד קבלת צו התחלת עבודות.
פרויקט קריית התקשוב הטכנולוגית של צה"ל הוא הפרויקט המהותי השני עליו דיווחה אלמור בתוך כחודשיים. בסוף דצמבר חתמה החברה על הסכם קבלנות עם שפיר הנדסה אזרחית וימית, מקבוצת שפיר, בקשר לפרויקט "מכרז הספקה אחוד" של צה"ל. מדובר בפרויקט להקמה של מרכזים לוגיסטיים בבסיסי צה"ל, שבו משמשת שפיר הנדסה אזרחית וימית כקבלן ההקמה. התמורה בפרויקט זה צפויה להסתכם בכ-130 מיליון שקל.
אשר בן שימול, מנכ"ל משותף באלמור, אמר: "קבוצת אלמור שמחה להרחיב את פעילותה בפרויקט קריית התקשוב של צה"ל – הפרויקט הצה"לי השני שבו זכתה החברה בחודשים האחרונים. מדובר באחד מפרויקטי התשתית הגדולים והיוקרתיים בישראל, שצפוי להביא לידי ביטוי את יכולותיה הביצועיים של אלמור. עדכון ההסכם צפוי לתמוך בצמיחתה של אלמור בשנים הבאות וימשיך להרחיב את צבר העבודות האיכותי הקיים".
אלמור מקימה ומתחזקת מערכות אנרגיה, חשמל ומערכות אלקטרו-מכאניות במבני ציבור וכן במסגרת של פרויקטים פרטיים בתחומי התעשייה הכבדה, תעשיית המזון והתרופות, המסחר, תחנות כוח ותשתיות התחבורה – התקנת לוחות ומערכות חשמל, מערכות תקשורת, מערכות מתח נמוך, בעיקר בארץ אך גם במדינות ביבשת אפריקה כמו קניה, אנגולה וגאנה.
הקבוצה, באמצעות אלמור אנרגיות מתחדשות, עוסקת בתכנון והקמת מתקני אנרגיה סולארית פוטו-וולטאית גדולים - הן קרקעיים והן על גגות. נכון לסוף 2020, הקימה אלמור אנרגיות מתחדשות כ-500 מגה-וואט של מתקני אנרגיה סולאריים, מתוכם כ-140 מגה-וואט נמצאים בשלבי הקמה שונים. בנוסף, תחת פעילות זו, אלמור מעניקה שירותי O&M (תפעול ואחזקה) לניטור ותחזוקה שוטפת במתקני האנרגיה, הנחשבים לגדולים או בינוניים בהיקפי פעילות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה