השוק

דלתא גליל מעלה את התחזיות ל-2022 ומחלקת דיווידנדים

דלתא גליל סיימה את הרבעון הרביעי של 2021 עם תוצאות שיא של כל הזמנים; החברה הרוויחה ברבעון הרביעי 45.5 מיליון דולר שהם רווחים כמעט כפולים מהרווחים שהציגה ברבעון המקביל ב-2020
ניצן כהן | 
אייזיק דבח (צילום פייסבוק/ Delta Galil Industries)
מסתמן כי הרבעון הרביעי של 2021 היה רבעון שיא עבור דלתא גליל. החברה סיימה את הרבעון עם המכירות של 578 מיליון דולר שהם עלייה של 26% לעומת 459.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי גדל ב-49% לשיא של 64.7 מיליון דולר, לעומת 43.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי גדל ב-92% לשיא של 45.5 מיליון דולר, לעומת 23.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA בנטרול IFRS 16 גדל ברבעון הרביעי לשיא של 75 מיליון דולר, בהשוואה ל-55.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח למניה גדל ברבעון הרביעי לשיא של 1.60 דולר בהשוואה ל-1.08 דולר ברבעון המקביל אשתקד. תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת, בנטרול השפעת IFRS 16 והפסד מפדיון מוקדם של אג"ח בסך 121 מיליון דולר והון בסך 649.2 מיליון דולר נכון ליום 31 בדצמבר 2021.
החוב הפיננסי לסוף שנת 2021 ירד לרמה הנמוכה מאז סוף שנת 2015 והסתכם ב-95.2 מיליון דולר בהשוואה ל-236.3 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2020. החברה הכריזה על דיבידנד בסך של כ- 10 מיליון דולר או 39 סנט למניה.
המכירות בשנת 2021 הסתכמו ב-1.951 מיליארד דולר, גידול של 35% לעומת 1.446 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. החברה שינתה את מגזרי הפעילות שלה באופן שישקף ויתאים בצורה טובה יותר את המיקוד האסטרטגי שלה. המגזרים החדשים – מותגים, מותגים פרטיים, דלתא ישראל,Seven For All Mankind וזירת מסחר אונליין - כולם תרמו לגידול במכירות. הצמיחה במכירות באה לידי ביטוי גם בכל האזורים הגיאוגרפיים וערוצי המכירה.
בתחום המכירות המקוונות באתרי החברה, ברבעון הרביעי של 2021 עלו ב- 149% והסתכמו ב-66.9 מיליון דולר, לעומת 26.9 ברבעון הרביעי של 2019  אך ירדו ב- 12% לעומת הרבעון הרביעי של 2020. מכירות ה-e-commerce באתרי החברה בשנת 2021 עלו ב- 282% והסתכמו ב-253.6 מיליון דולר, לעומת 66.3 מיליון דולר בשנת 2019 וצמחו ב- 66% לעומת 152.5 מיליון דולר בשנת 2020.
אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל אמר עם פרסום הדו"חות הכספיים כי: "אנו שמחים על התוצאות החזקות לשנת 2021 ומתחילים את 2022 עם מומנטום חיובי כשמצב העסקים שלנו חזק ויציב ומשקף ביצוע מוצלח של אסטרטגיית הצמיחה שלנו.
"לאורך השנה, המשכנו להציג נתוני מכירות ורווחיות חזקים ועקביים, אשר באו לידי ביטוי בהצגת רבעון רביעי ברציפות של הכנסות שיא, ורבעון שישי ברציפות של שיא בשיעור הרווח התפעולי. אנו מסכמים את השנה עם צמיחה חזקה בכל ערוצי המכירה, הטריטוריות והמגזרים, ומצפים שהביצועים החזקים ימשיכו בשנת 2022 כפי שבא לידי ביטוי בתחזית העדכנית שלנו. עם יסודות חזקים שבנינו והתמקדות במנועי הצמיחה שלנו, נמשיך להשקיע בפיתוח היכולות הטכנולוגיות שלנו, ובתשתית הייצור וההפצה בכדי לתמוך במגמת הצמיחה שאנו חווים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה