השוק

סטייג' וואן בגיוס ענק: זה הסכום שיושקע בקרן

קרן ההון סיכון השלימה גיוס לקרן הרביעית שלה, בהשתתפות משקיעים מוסדיים ופרטיים מארה"ב, ישראל, אירופה ויפן. הגיוס הביא את סך ההון המנוהל על ידי סטייג' וואן לכחצי מיליארד דולר
איתמר כהן | 
צוות סטייג' וואן (צילום דויד גארב)
קרן ההון סיכון סטייג' וואן הודיעה היום (שלישי) על השלמת גיוס בסך של 235 מיליון דולר לקרן הרביעית שלה. בגיוס השתתפו משקיעים חוזרים מקרנות עבר של סטייג' וואן, בהם משקיעים מוסדיים ופרטיים מארה"ב, ישראל, אירופה ויפן. הגיוס הנוכחי הביא את סך ההון המנוהל על ידי סטייג' וואן לכחצי מיליארד דולר.
הקרן הרביעית תפעל במודל משולב: קרן ראשית בסך של 150 מיליון דולר תשקיע בחברות בשלבי הקמה, וקרן נלווית בהיקף של 85 מיליון דולר תבצע השקעות המשך בחברות של הקרן החדשה. לדברי טל סלובודקין, שותף-מנהל בקרן: "הגיוס הנוכחי יאפשר לקרן להמשיך לבצע השקעות ביזמים יוצאי דופן".
 
קרן סטייג' וואן, שפעילה זה כשני עשורים, השקיעה עד כה בכ-50 חברות, בהן כמה מחברות הטכנולוגיה הבולטות שצמחו בישראל. לדברי הקרן, שלוש הקרנות הקודמות של סטייג' וואן מדורגות ברביע העליון של קרנות ההון סיכון בעולם, והציגו בעקביות ביצועים עודפים ביחס לקרנות מקבילות בישראל ובעולם.
בין האקזיטים האחרונים של סטייג' וואן: אפסגון שנמכרה לסיסקו, עבענן שנמכרה לצ'ק פוינט, אוטונומו שהונפקה בנאסד"ק, ואפוליסי שנמכרה ל-Sysdig. בכל ארבע החברות, סטייג' וואן היתה המשקיעה הראשונה בחברה ובעלת מניות מהותית במועד האקזיט.
יובל כהן, מייסד ושותף-מנהל בסטייג' וואן, מסר כי "על רקע הנפקות הטכנולוגיה הישראליות הגדולות שחווינו בשנה האחרונה, אנו מאמינים שמישראל ייצאו בשנים הקרובות יותר ויותר חברות טכנולוגיה שייהפכו למובילות גלובליות, ואנו נערכים בהתאם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה