השוק

בעלת השליטה בבזק גייסה סכום עתק, מה הוצע למשקיעים?

בי-קום, בעלת השליטה בענקית התקשורת, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהרחבת סדרה אג"ח ו' וגייסה כ-475 מיליון שקל, בגיוס נרשמו ביקושים גבוהים ביותר, בהיקף של כ- 600 מיליון שקל
מערכת ice | 
בזק (צילום קובי גדעון פלאש90)
בי קומיוניקיישנס (בי-קום), בעלת השליטה בחברת בזק, בניהולם של המנכ"ל תומר ראב"ד וסמנכ"ל הכספים איציק תדמור, סיימה הלילה (אור לשישי) בהצלחה רבה את השלב המוסדי בהרחבת סדרה אג"ח ו'.
במסגרת ההרחבה, נרשמו ביקושים ערים בהיקף של כ-600 מיליון שקל והחברה הודיעה לבורסה על קבלת התחייבויות בסך כ-475 מיליון שקל. האג"ח הוצע למשקיעים מסווגים בדרך של מכרז מחיר והמחיר שנסגר בשלב המוסדי לגיוס הוא 100.7. את הגיוס הובילו במשותף לידר ורוסאריו.
 
תומר ראב"ד, מנכ"ל בי-קום, מסר לאחר השלמת הגיוס: "אנו מודים לשוק ההון על האמון המתמשך בחברה ובקבוצה. האסטרטגיה העסקית הרב שנתית שהציגה הנהלת בזק בתחילת השבוע מדגישה את אזורי הצמיחה של החברה".
"האסטרטגיה ממחישה את היציבות והשיפור העקבי במדדים הפיננסיים והתפעוליים של בזק, המובילה את מהפכת התקשורת והטכנולוגיה בישראל. הקבוצה גאה להיות חוד החנית של ישראל בדרך להכרה בינלאומית בהישגיה בתחום התקשורת הקווית והסלולרית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה