השוק

Prytek הישראלית השלימה גיוס בינלאומי של 107 מיליון דולר

קבוצת Prytek היא למעשה חברת השקעות שמבצעת השקעות בהייטק לטווחים ארוכים מאוד; יו"ר הקבוצה הוא יאיר סרוסי שכיהן כיו"ר בנק הפועלים; החברה מתכוונת להשקיע את הכסף שגייסה בהאצת פעילות של אחת החברות שהשקיע בה
ניצן כהן | 
הייטק בישראל (צילום pexels, pixabay, freepik)
חברת ההשקעות Prytek הישראלית גייסה 107 מיליון דולר מ-Davidson Kempner. החברה הישראלית היא למעשה חברת השקעות שגייסה הון ומשקיעה אותו בחברות טכנולוגיה לטווחים ארוכים מאוד. יו"ר הקבוצה הוא יאיר סרוסי שכיהן כיו"ר בנק הפועלים וכיום מכהן כיו"ר צים ואנלייט. את החברה מנהלים אנדרי ישונסקי וארנון שבלת. נציג של Davidson Kempner יצטרף לדירקטוריון של Prytek ולוועדת ההשקעות שלה.
Davidson Kempner היא ענקית ניהול השקעות אמריקאית הפועלת מזה 38 שנים ושווי הנכסים שתחת ניהולה עומד על 37 מיליארד דולר. לחברה יש משרדים בניו יורק, פילדלפיה, לונדון, דבלין, הונג-קונג ושנזן.
Prytek (פרייטק) היא קבוצת השקעות שמשקיעה בעיקר בחברות שירותים לטווח מאוד ארוך אך במקביל ביצעה מספר השקעות לטווח קצר-בינוני.
המטרה היא לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים כדי לשפר את היעילות התפעולית של החברות ש-Prytek משקיעה בהן.Prytek מתכננת להשקיע את ההון החדש שגייסה בהאצת אסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, בין היתר על ידי המשך השקעה באחת החברות הישראליות המבטיחות של הקבוצה: ThriveDX (לשעבר HackerU) שפיתחה פלטפורמה מובילה ללימודי סייבר ו-IT . ThriveDX הוקמה בשנת 2006 על ידי גיל עדני (מנכ"ל) ודן ויגדור (יו"ר).
מלבד המשך השקעה ב-HackerU, מתכננת Prytek להרחיב את פעילותה בתחומי הבנקאות והפינטק (על ידי זרוע הפיננסים והפינטק האנגלית שלה, Delta Capita).
אנדרי ישונסקי, מנכ"ל משותף ומייסד שותף של Prytek. "ההון החדש יסייע ל- Prytek להגדיל את נכסיה, להאיץ את ההתרחבות הגלובלית שלה וייתן דחיפה לפעילות האורגנית שלנו ולפעילות המיזוגים והרכישות".
ארנון שבלת, מנכ"ל משותף ב-Prytek: "כניסתה של Davidson Kempner להשקעה בקבוצה שלנו וצירופה לדירקטוריון הקבוצה היא אבן דרך משמעותית עבורנו. זהו צעד משמעותי מאוד עבור הקבוצה, והוא ימצב אותה טוב לקראת הזדמנויות צמיחה נוספות ולקראת הנפקת הקבוצה לציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה