השוק

תכנית המכונית החשמלית של אפל דלפה וגרמה לטירוף במניות

תוכנית הרכב החשמלי החשאית והצפויה של ענקית הטכנולוגיה נחשפה בדוח של בלומברג: רכבים חשמליים אוטונומיים לחלוטין, עם תאריך שחרור 2025, הרבה לפני ציר הזמן הצפוי. מה יכללו הרכבים?
מערכת ice |  5
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום טוויטר/ טים קוק, pexels)
מניית אפל עלתה הלילה (אור לשישי) ב-3.04% לשיא חדש יומי של 158.32 דולר במסחר בשעות אחר הצהריים בארצות הברית, זאת בעקבות דו"ח בלומברג שסיפק את המידע המפורט ביותר עד כה על תוכנית הרכב החשמלי החשאית והצפויה שלה.
בלומברג, שציטט מספר מקורות אנונימיים, דיווח כי אפל מעבירה את הפוקוס על הרכב ליצירת "הגביע הקדוש" של המכוניות: רכבים חשמליים לחלוטין, אוטונומיים לחלוטין. אפל גם מכוונת כעת לתאריך שחרור 2025, הרבה לפני ציר הזמן הצפוי שלה, לפי בלומברג.
על פי הדיווחים, המכוניות יכללו "ללא הגה ודוושות" ושילוב חלק במכשירים הרבים של החברה, כולל מסך מגע "דמוי אייפד". אפל "השלימה חלק גדול מעבודת הליבה" על שבבי העיבוד הדרושים כדי לגרום לכלי הרכב הנוהגים בעצמם לתפקד, לפי בלומברג, מה שמייצג ניצחון מפתח נוסף עבור אפל כשהיא מרחיבה את יכולות ייצור השבבים הפנימיות שלה.
פרויקט הרכב של אפל הוא סוד גלוי בשלב זה, אך החברה נמנעה מאישור פומבי שהיא מתכננת להיכנס לשוק הרכב. באפריל, מנכ"ל אפל, טים קוק, סירב לאשר את תוכניות הרכב של אפל, אך רמז על האפשרות ואמר "נראה מה אפל תעשה". החברה סירבה להגיב לסיפור בלומברג.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפל תצליח עם רכב חשמלי כמו שטים קוק יצליח לספק אישה...
    המצליף 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפל תצליח עם רכב חשמלי כמו שטים קוק יצליח לספק אישה...
    סגור
  • 3.
    אפל תצליח עם רכב חשמלי כמו שטים קוק יצליח לספק אישה...
    המצליף 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפל תצליח עם רכב חשמלי כמו שטים קוק יצליח לספק אישה...
    סגור
  • 2.
    אין סיכוי
    123 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ב-2025 רכב אוטונומי ללא הגה אין סיכוי!!! לטסלה יש את הסיכויים הכי גבוהים בעשור הזה להגיעה לנהיגה אוטונומית
    סגור
  • 1.
    כבר מספר שנים יש ידיעות על הרכב של אפל
    רונן 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפל מקדמת שנים פיתוח של רכב חשמלי אוטונומי, ואף הצליחה להעביר אליה מספר עובדים מטסלה, אך חסר לה שני דברים 1: דאטה, מידע מאלפי רכבים שמציבים למחשבי העל את נקודות הקיצון של נהיגה אוטונומית. 2. אין לאפל ייצור עצמאי ולכן תשתף פעולה עם צד ג' או תמכור את הטכנולוגיה. לכל רכב של טסלה משנת 2018 יש כרטיסי מחשב לנהיגה אוטונומית עם יכולת לקבל עידכוני תוכנה, כמות עצומה של דאטה חלקה מגיעה מעבודה ברקע כשהנהג כלל לא מודע לכך ומכ 3000 נהגים שישי להם את הגרסה המתקדמת ביותר של נהיגה אוטונומית, כאשר כל שבועיים שלושה יש עדכון תוכנה. רוב הסיכויים שטסלה תהיה הראשונה להציג נהיגה אוטונומית מלאה, ובעידכון תוכנה תוכל להפוך צי שמעל 2 מיליון מכוניות לרובוטקסי....
    סגור
  • רמת האמינות של טסלה מגוחכת. (ל"ת)
    שחר 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור