השוק
מאסק לחץ על הבלמים: טסלה מבטלת את הדגם היקר ביותר בתולדותיה
עם תג מחיר של כ-150 אלף, כ-40 אלף דולר יותר מהדגם הבסיסי, דגם ה-Plaid+ לא יושק על פי התכנון לפחות עד 2022. מה הסיבה לכך? אילון מאסק בתשובה מפתיעה במיוחד
מנכ"ל טסלה אילון מאסק זעזע אמש (ראשון) את שוק המכוניות של החברה בה הוא עמד, כאשר רשמית ביטל את התוכניות לייצור דגם S Plaid +, גרסה משופרת של גרסת Plaid הפופלארית של הרכב החשמלי, שתועבר ללקוחות הראשונים החודש.
הסיבה של מאסק הרשמית: הדגם הבסיסי כל כך טוב שלדעתו אין צורך בגרסה אחרת. "מודל S יימכר באותה המהירות גם השבוע", צייץ מאסק ביום ראשון. "דגם ה+ מבוטל. אין צורך, מכיוון שהמהירות של דגם Plaid היא כל כך טובה". ההכרזה מגיעה בהמשך לדיווחים כי המכירות ירדו משמעותית בסין, השוק השני בגודלו של הרכב.
Plaid+ is canceled. No need, as Plaid is just so good.
— Elon Musk (@elonmusk) June 6, 2021
הרכב מדגם S יכול לאיץ מ-0 ל-60 קמ"ש תוך 1.99 שניות, יש לה מהירות מרבית של 200 מייל לשעה וטווח משוער של 390 מייל, כך על פי אתר החברה. המכונית מפיקה 1,020 כוחות סוס, ועלות הרכב מתחילה ב -112,990 דולר. בסוף מאי צייץ מאסק כי אירוע המסירה של מכונית הסדאן החשמלית יידחק לאחור עד ה-10 ביוני על מנת לסיים צביעה אחרונה.
Plaid+ שבוטל כעת, לא יגיע לשוק עד אמצע שנת 2022. מאסק הבטיח שגרסה זו תדחוף את הביצועים והטווח עוד יותר. גם מחיר ההתחלה הנקוב צץ ל-150,000 דולר. טסלה הפסיקה לקחת הזמנות מראש לרכב באתר האינטרנט שלה בחודש מאי, מה שגרם לסיקור ולהשערות כי הPlaid+ לעולם לא ייצא לפועל. הציוץ של מאסק ביום ראשון מאשר את אותן תיאוריות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה