השוק

אקזיט ישראלי: הוקמה רק לפני שנתיים וגייסה לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר

חברה של יוצאי צ'ק פוינט גייסה הלילה 210 מיליון דולר והפכה לחד קרן ישראלי נוסף; בין המשקיעים בחברה 50 מנהלי אבטחה מובילים מארה"ב שהשקיעו את כספם האישי בחברה
ניצן כהן | 
אורקה סקיוריטי (צילום אורקה סקיוריטי)
אקזיט ישראלי נוסף, חברת אורקה גייסה הלילה בארה"ב 210 מיליון דולר לפי שווי חברה של 1.2 מיליארד דולר וכך הפכה החברה לחד קרן ישראלי נוסף.
החברה הוקמה על ידי יוצאי צ'ק פוינט לפני שנתיים ועוסקת בפתרונות אבטחה בענן. בשונה מגיוסים של חברות רבות, בסבב הגיוס הנוכחי (סבב C) גייסה החברה כסף פרטי מ-50 מנהלי אבטחה מובילים בארה"ב שהשקיעו את כספים האישי בחברה בנוסף לקרנות הון סיכון שהזרימו, אף הן, ביקושים לגיוס.
מאז הקמתה גייסה החברה כ-300 מיליון דולר, 210 מיליון דולר בגיוס הנוכחי ועוד 55 מיליון דולר בחודש דצמבר האחרון.
החברה הצליחה לגייס השנה שורה של לקוחות שמוגדרים על-ידה כלקוחות אסטרטגיים והיא זקוקה לכסף כדי להתאים את היכולות שלה למספר הלקוחות הגודל.
בסך הכל תחום האבטחה בענן הוא אחד התחומים המתפתחים בעולם הסייבר. משבר הקורונה האיץ את התהליכים של חברות רבות שרצו לעבור לענף כדי לחסוך משאבים בהחזקה של שרתים באתרים שלהם ולאפשר גישה של לקוחות ועובדים מרחוק לשרתי הארגון.
הפתרון המתבקש הוא מעבר לענף שיוצר בעיות אבטחה מסוג חדש. כרגע אין הרבה חברות שמפתחות מוצר ייעודי לענן אלא בעיקר חברות שיש להן מוצרי אבטחה שעוברים הסבה לענן ולכן חברה שיש לה מוצר בעל יכולת מוכחת להגן על משאבי האגרון הענן היא חברה אטרקטיבית ומבוקשת עבור המשקיעים.
"אנו פותרים בעיה מהותית המלווה את סביבת אבטחת הענן מאז אימוץ הטכנולוגיה על ידי המגזר העסקי", אומר אבי שוע מנכ"ל Orca Security. "האיומים בסביבת הענן הולכים ומתפשטים במהירות אך המענה לאותם איומים לא יכול לפגוע בפעילות התקינה של הארגונים. לקוחות צריכים מערכות אבטחה שבאמת עובדות בשביל הארגון ולא ההפך, זה בדיוק הפתרון שאנחנו מספקים להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה