השוק

אינרום מסתערת על מניות המיעוט בנירלט, מה הקיבוצים יקבלו בתמורה?

לאחר השלמת העסקה קיבוצים ניר-עוז ונירים יחזיק ב-13% ממניות אינרום שתחזיק במלוא המניות של נירלט. השלמת העסקה צפויה להגדיל את שווי השוק של אינרום ללמעלה מ-2 מיליארד שקל
ניצן כהן | 
נועם שצ'לקה (צילום קרן מזור)
אינרום רוכשת את אחזקות המיעוט 37.8% בחברת הבת נירלט צבעים בתמורה להקצאת מניות לקיבוצים ניר עוז ונירים בשיעור של 13% מהון המניות של אינרום. לאחר השלמת העסקה תחזיק אינרום במלוא המניות של נירלט.
אינרום העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרים ופתרונות בעיקר לענפי הבנייה והשיפוצים, באמצעות החברות איטונג, כרמית מיסטר-פיקס ונירלט צבעים. 
במסגרת העסקה, מניות המיעוט בנירלט ירכשו על ידי אינרום בתמורה להקצאת 16.2 מיליון מניות רגילות של אינרום המשקפות שווי של 266 מיליון שקל. השלמת העסקה צפויה להגדיל את שווי השוק של אינרום ללמעלה מ-2 מיליארד שקל.
ההסכם כפוף להתקיימותם של תנאים מתלים מקובלים, עיקריהם, אישור הבורסה להקצאת המניות על ידי אינרום ורישומן למסחר, וקבלת אישור רשויות המס לאישור העסקה כ"מיזוג על דרך החלפת מניות" ללא חבות מס בעת ביצועה. המועד האחרון להתקיימות התנאים המתלים שנקבע בהסכם הינו תוך 90 יום ממועד החתימה בכפוף לזכות הצדדים להסכים במשותף ובכתב על הארכת מועד זה.
נועם שצ'לקה, מנכ"ל אינרום: "אנו שבעי רצון מהמהלך לחיזוק השותפות הטובה וארוכת השנים עם הקיבוצים ניר עוז ונירים, ושמחים על הפיכתם לבעלי מניות בקבוצה כולה. נירלט הינה בעלת הפעילות הגדולה בקבוצה ורכישת יתרת מניותיה והפיכתה לחברה בבעלות מלאה של הקבוצה, תחזק את קבוצת אינרום ותאפשר למצות ולהאיץ את פוטנציאל הפיתוח וההתרחבות של נירלט, נאמנים לתוכניות וליעדים האסטרטגיים שסימנו על מנת להבטיח ולבסס את צמיחתה ארוכת הטווח של הקבוצה בכלל ונירלט בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה