השוק

מכוונים לכנסת: ראשי ארגוני מחאת העצמאים מקימים מפלגה

ראשי המחאה הודיעו במסיבת עיתונאים על הקמת מפלגת ''עצמנו'' שמורכבת ממגוון של עצמאיים. בראש הרשימה יעמוד דותן סופר, מייסד קבינט התקווה ומראשי מחאת העצמאים
ארנולד נטייב |  1
דותן סופר (צילום יחצ)
ראשי מחאת העצמאים ערכו היום (שלישי), מסיבת עיתונאים בבית ציוני אמריקה בה הודיעו על הקמת מפלגת "עצמנו" ועל התמודדות באמצעותה לכנסת ה – 24. ראשי המחאה מגיעים מעולמות התרבות, מסעדות, מוניות, תיירות ועוד. בראש הרשימה יעמוד דותן סופר, מייסד קבינט התקווה ומראשי מחאת העצמאים. ההחלטה מגיעה לאחר תקופה רבה של מחאות והפגנות מצד העצמאים.
סופר אמר בנאומו כי: "המפלגה תדאג, בראש ובראשונה, לדמי אבטלה לעצמאים. לסל שיקום כלכלי עבור עצמאים שנפגעו מהמשבר ולתימרוץ עסקים חדשים שיפתחו. המפלגה מתחייבת להוריד את הבירוקרטיות והרגולציות המושתות על המגזר העסקי למינימום האפשרי וכן לטפל בכל תחום ותחום על פי הבעיות שבו תוך הבנה שלא לכל מגזר יש את אותן הבעיות ושלא לכולם יתאימו אותם הפתרונות".
רוני הרש, ראש מטה העצמאים במפלגת "צומת" לשעבר אמר כי: "חברי המפלגה לא עושים זאת עבור אאודי, כסף, כח או כבוד אלא כי הגיע הזמן לתקן עוול רב שנים שהועצם בקורונה".יואב לוי, המייצג במפלגה את המטפלים אמר בנאומו כי "הצטרפתי כדי לרכז את מאבק המטפלים ברפואה משלימה להסדרת מעמדם כשווים בין שווים במקצועות הפרא-רפואיים בידיעה שאף אחד אחר לא ישנה את המצב, אם לא ניאבק לשינוי בעצמנו".
בין המועמדים הנוספים שישתתפו במפלגה ניתן למנות את: טמיר טרטמן, בעל חברת סטרטאפ שנפגעה קשות בעקבות הקורונה, לירן יצחקי, בעל עסק בתחום השיווק והפרסום, רעות גולרוך, בעלת עסק להסעות, יואב לוי, מטפל ברפואה אלטרנטיבית ומשה מדר, נהג מונית ומוביל מאבק נהגי המוניות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמח מאד. לא התרשמתי מרועי כהן.
    פנחס אקרשטיין 01/2021/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תמיד דיבר נורא יפה ובנימוס מול הממשלה שרמסה אותנו. אני כבר לא מדבר על אביר קארה, שכבר נשמע כמו חלק מרשימת הליכוד ולא דיבר מילה נגד ביבי.
    סגור