השוק

ControlUp משלימה סבב גיוס של 27 מיליון דולר בהובלת הקרנות JVP ו- 1K

קונטרולאפ, מפתחת הפלטפורמה לניהול מערכות מחשוב, שילשה את הצמיחה שלה בתוך שנתיים פי שלושה. בעקבות משבר הקורונה זינק הביקוש למוצר שלה בכל העולם
שרון טל | 
יוני אביטל אסף גנות, מייסדי חברת קונטרולאפ (צילום David Garb)
קונטרולאפ הישראלית (ControlUp), המפתחת טכנולוגיה לניהול מערכות מחשוב בארגונים,  הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס בהיקף של 27 מיליון דולר, בהובלת הקרנות JVP ו- K1 Investment Management. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה לכ-40 מיליון דולר, כאשר JVP היא המשקיעה הגדולה ביותר בחברה. הגיוס ישמש את החברה בהרחבת יכולות הפלטפורמה והנוכחות בשוק, תוך התמקדות בייעול חוויית המשתמש מול הביקוש הגדול לפתרונות לעבודה מהבית.
קונטרולאפ הוקמה על ידיד אסף גנות ויוני אביטל, ותומכת כיום ביותר מ-1,200 ארגונים, בהם אמריקן אקספרס, Sprint, ורייזון, T-Mobile ויותר מ-50 חברות הנמנות על רשימת Fortune 100.
באמצעות קונטרולאפ יכולים ארגונים לאתר בזמן אמת תקלות או ביצועים ברמה נמוכה וגם לפתור את התקלות מתוך מגוון פתרונות מוכנים מראש, מאותה המערכת. כך קל יותר לתמוך במשתמשי הקצה, לזהות בעיות ועומסים הנוצרים על גבי התשתית ולמצוא את מקור הבעיה במהירות על מנת לספק לה מענה.
קונטרולאפ היא חברת סטארט-אפ ישראלית שהוקמה ע״י אסף גנות ויוני אביטל. בחברה עובדים כיום 180 עובדים, מתוכם 124 בישראל, כאשר מטה החברה נמצא בעמק הסיליקון שבקליפורניה. בשנתיים האחרונות צמחה החברה ביותר מ-300%, ומספר עובדיה זינק במהלך 2020 ביותר מ-50%.
הצורך בשינוי דרמטי של מערך המחשוב בחברות רבות ברחבי העולם, כחלק מהמעבר לעבודה מהבית, הפך את הפתרון של קונטרולאפ למבוקש חיוני בקרב הלקוחות הקיימים והחדשים של החברה. "המגזר העסקי עבר טלטלות בשנה האחרונה. מארגונים פיננסיים דרך מוסדות בריאות, חינוך וממשל, המטרה המשותפת בכל הארגונים הייתה לשמור על שגרת העבודה", אומר אסף גנות, מייסד ומנכ"ל החברה. ״קונטרולאפ פועלת עבור ארגונים ברחבי העולם, בהם חברות ענק המחויבות בתחזוקה יעילה של מערכות המחשוב הגדולות והמורכבות ביותר".
"קונטרולאפ מובילה את הדור הבא של אוטומציית הביצועים של מערכות המידע, המבוזרות בין המשרד לבין נקודות הקצה, שלעיתים נמצאות בבית או במקומות שונים, ונותנת תמונה מלאה לארגון על ביצועי הרשת שלו",  אומר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP. "באמצעות בינה מלאכותית החברה מאפשרת לרשת ללמוד את הביצועים הטובים ביותר ברשתות מקבילות, ולשפר ביצועים בזמן אמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה