השוק

השתגעו? ברגר קינג מעודדת את לקוחותיה לאכול במקדונלדס

כאקט של סולידריות בצל הקורונה, רשת ההמבורגריות מבקשת מקהל לקוחותיה לתמוך גם בחברות המתחרות כדי למנוע את קריסתן: "להשיג וופר זה תמיד הכי טוב, אבל להזמין ביג מק זה גם לא דבר כל כך רע"
כפיר אדר |  1
ברגר קינג, מקדונלדס (צילום unsplash, יחצ)
משבר הקורונה אמנם הרחיק בין האנשים וגרם לריחוק חברתי מתבקש, אבל מסתבר שגרם דווקא לחיבורים מפתיעים ויצירת קשרים בין חברות שיכולות להחשב אפילו לאויבות. ברגר קינג יצאה בקריאה ללקוחותיה לתמוך גם בעסקים אחרים והזמינה אותם אפילו לבקר בסניפי מקדונלדס.
ברגר קינג פרסמה הודעה המעודדת אנשים ברחבי בריטניה להזמין מהמתחרה הגדולה מקדונלדס, לאחר ההודעה על הסגר השני והמקיף ברחבי המדינה: "אנחנו יודעים, אף פעם לא חשבנו שאנחנו נגיד את זה גם ... אבל תזמינו ממקדונלד'ס".
 
עוד כתבו: "מעולם לא חשבנו שנבקש מכם לעשות זאת. בדיוק כמו שמעולם לא חשבנו שנעודד אתכם להזמין מ-KFC, סאבוויי, דומינוס פיצה, פיצה האט, גרגס, טאקו בל, פאפא ג'ון, או מכל אחד מהרשתות האלה, אבל הן באמת זקוק לתמיכתך כרגע. אז אם אתה רוצה לעזור, המשך להזמין באמצעות משלוח עד הבית, טייק אווי או משלוח. להשיג וופר זה תמיד הכי טוב, אבל להזמין ביג מק זה גם לא דבר כל כך רע".
בברגר קינג עובדים יותר מ-16,500 עובדים בבריטניה לבדה. אך הצפי הוא שהרשת תיאלץ לסגור לצמיתות אחד מכל עשרה סניפים בבריטניה ולדברי ראשי החברה: "אנחנו לא רוצים לאבד שום עובד. אנחנו משתדלים מאוד שלא, אבל צריך להניח איפשהו שבין חמישה אחוזים לעשרה אחוזים מהמסעדות לא יוכלו לשרוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צעד גאוני (ל"ת)
    ענת מרומי 11/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור