השוק

משה חוגג על השת"פ עם האמירויות: "אני אוהב לחלום, אביא רק מישהו עם יכולת כלכלית לעזור"

איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים התראיין ל-CNN ושיתף לקראת הנסיעה שלו לאיחוד האמירויות: "הם רוצים להיות חלק מהמלחמה שלנו בגזענות, אחרי החגים אטוס לשם". וגם: החלום להגיע לליגת האלופות 
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום דוברות בית"ר ירושלים)
מאז החלו השיחות על נורמליזציה עם איחוד האמירויות, ולאחר מכן עם חתימת הסכם השלום על הדשא בבית הלבן, החלו שיתופי פעולה כלכליים בין מדינות המפרץ לבין מדינת ישראל, בכל מיני תחומים. אחת מהן היא תחום הכדורגל, כאשר ב-i24News פורסם שאנשי עסקים מאיחוד האמירויות מעוניינים להשקיע בקבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים.
מספר ימים לאחר מכן, במועדון מהבירה אישרו את הידיעה והוסיפו שהבעלים משה חוגג צפוי לטוס בקרוב על מנת להיפגש עם מספר אנשי עסקים המעוניינים בבית"ר. כזכור, העניין עורר תהיות שכן גרעין קטן מאוד בקהל אוהדיה של בית"ר לא מוכן לקבל מוסלמים לקבוצה, כאשר הנושא הדהד בקיץ שעבר שחוגג החתים בירושלים את השחקן עלי מוחמד. חוגג עצמו התייחס בראיון לרשת CNN לגבי המורכבות והמטרות סביב הנושא.
תחילה נשאל מדוע ללכת על מהלך כזה בכלל, על אף המורכבות. חוגג ענה בקלילות: "למה לא?" ולאחר מכן הרחיב, "לפני שבוע בערך, קיבלתי שיחת טלפון מבעלים של חברת השקעות גדולה בישראל, והוא אמר לי אנחנו צריכים להיפגש בדחיפות. נפגשנו למחרת והוא אמר שיש לו לקוחות מאבו דאבי שמעוניין לרכוש את בית"ר ירושלים. הוא אמר להם שירושלים זו עיר הבירה, והיא העיר הקדושה בעולם לכל הדתות. הוא סיפר שהם קראו על המלחמה של המועדון בגזענות, ורוצים להיות חלק מזה, בגלל זה הם פנו אליי. עשינו מספר שיחות בזום, ואחרי החגים אני אטוס לשם ובוא נקווה שאני אוכל לעשות משהו".
לאחר מכן חוגג התייחס לסיפור עלי מוחמד: "כשהבאנו את עלי מוחמד לבית"ר, הבאנו שחקן מצוין. הוא עלה הרבה והוא שחקן מצוין, והשם שלו זה עלי מוחמד. וזה היה קצת קשה לקבוצה קטנה מאוד מהקהל שלנו. אימא שלו נוצרייה, אבא שלו מוסלמי ויש לו שם מוסלמי וזה לא באמת משנה. השם המוסלמי שלו היה אתגר עבור אחוז קטן מהאוהדים שלנו".

שחקן בית"ר ירושלים, עלי מוחמד (צילום: דוברות בית"ר ירושלים)
על הסכם השלום עם איחוד האמירויות, אמר בעלי בית"ר: "צפיתי, התרגשתי מאוד. אני חושב שכשאתה בונה יסודות, זה לוקח זמן, אבל בסוף אתה קוטף את הפירות. אבל כדורגל זה אנשים, וכשיש לך שותפות בין העמים, בין בחור יהודי ששמו משה, ובין אדם ערבי מאיחוד האמירויות שאיני יודע את שמו, אנחנו תורמים לאותה קבוצה ואנחנו בונים את הקהילה. אנחנו עושים טוב, מכניסים כסף וכל המטרה היא לראות אנשים נהנים".
 
לבסוף, סיפר חוגג מה זה יביא לבית"ר: "אני אוהב לחלום. אני לא אביא פרנטר רק כדי להגיד שהבאנו פרטנר מהאמירויות. אם אני אביא שותף, זה יהיה אחד משמעותי. אחד שיש  לנו את אותן אידיאולוגיה, אבל גם את האפשרות הכלכלית להביא את המועדון הזה לרמה אחרת. החלום כמובן הוא לזכות באליפות ולהגיע לליגת האלופות. זה יהיה חלום להביא קבוצה דומיננטית מהמזרח התיכון שמתחרה בבמה האירופאית מספר אחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה