השוק

מפעילת ACE בשנה מעולה: הכנסות של מעל חצי מיליארד שקל

אחרי שנה קשה, מולטי ריטייל, המפעילה את הרשתות אייס, אוטו דיפו, אורבן, ביתילי ו-ID דיזיין, מציגה נתונים טובים עם עליות בפרמטרים המרכזיים
שרון בירקמן | 
ACE (צילום shutterstock)
מולטי ריטייל גרופ, המפעילה את הרשתות אייס, אוטו דיפו, אורבן, ביתילי ו-ID דיזיין, מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2024 עם הכנסות בגובה 585.4 מיליון שקל, עלייה של 2.6% לעומת התקופה המקבילה ב-2023. הגידול בהכנסות משקף שיפור בפעילות הקמעונאית של החברה אחרי התקופה הקשה שהחברה עברה ב-2023, בעיקר בזכות יישום תכנית התייעלות וטיפול במרווח הגולמי במגזרי שדרוג הבית והאונליין. מניית החברה נמצאת במגמת עלייה מתחילת השנה.
הרווח הגולמי של החברה בתשעת החודשים הראשונים עמד על 50% מההכנסות, עלייה לעומת 48.5% בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי עמד על 22.4 מיליון שקל, לעומת הפסד של 10.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ה-EBITDA (רווח לפני ריבית, מס, פחת והפחתות) הסתכם ב-33 מיליון שקל, לעומת 0.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח הנקי הסתכם ב-10 מיליון שקל בלבד לעומת הפסד של קרוב ל-38 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
המותג Ace Online ממשיך להוביל את פעילות האונליין של החברה. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים שמרו על יציבות ועמדו על כ-129.9 מיליון שקל. ה-EBITDA ל-11.5 מיליון שקל, לעומת 6.1 בתקופה המקבילה. בחברה מייחסים את השיפור ב-EBITDA לשיפור בשיעור הרווח הגולמי וירידה בהוצאות ההובלה והפרסום, ומציינים כי מעל מחצית מלקוחות האתר בוחרים באופציה של איסוף עצמי.
החברה הציגה רווח תפעולי של 7.9 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת הפסד של 0.7 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2023. ה-EBITDA ברבעון זה עלה ל-11.4 מיליון שקל, לעומת 3 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי עלה ל-4.1 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת הפסד של 20.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.
מולטי ריטייל מפעילה 58 סניפים תחת המותגים השונים. מועדון הלקוחות של החברה מונה כ-1.4 מיליון חברים. בחברה מעריכים כי תחומי עיצוב ושדרוג הבית ייהנו מתנופת שיפוצים ומעברי דירה לאחר סיום המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה