השוק
טאבולה חוגגת רבעון חזק: עלייה של 88% בתזרים המזומנים החופשי
על פי דו"ח הרבעון השלישי לשנת 2024 של טאבולה, הכנסות החברה הסתכמו ב-433 מיליון דולר והרווח הנקי עמד על 22 מיליון דולר. הנהלת החברה מציינת כי נרשמה צמיחה חזקה במהלך הרבעון השלישי לעומת השנה הקודמת; עלייה של 20% בהכנסות
טאבולה מפרסמת את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון השלישי לשנת 2024. על פי הנתונים, ההכנסות הסתכמו ב-433 מיליון דולר, הרווח הגולמי הסתכם ב-133 מיליון דולר ואילו ההפסד הנטו עמד על 6 מיליון דולר. עוד צוין, כי הרווח הנקי שלא לפי GAAP מסתכם ב-22 מיליון דולר, EBITDA מותאם עומד על 48 מיליון דולר, תזרים מזומנים חופשי מסתכם ב- 43 מיליון דולר.
על פי הנהלת החברה, נרשמה צמיחה חזקה במהלך הרבעון השלישי זאת לעומת השנה הקודמת. מדובר בעלייה של 20% בהכנסות ובעלייה של 30% ב-Ex-TAC ואף נרשמה עלייה של 110% ב-EBITDA מותאם, ועלייה של 88% בתזרים המזומנים החופשי.
בהמשך הדו"ח, החברה הדגישה כי הגידול בהכנסות מונע מהצטרפותם של פאבלישרים חדשים ומפרסמים Tier 1 לרשת של טאבולה. פאבלישרים חדשים וכאלה שעברו מהמתחרים כללו את National World ו-Axiom Media Alliance. חידוש חוזים עם פאבלישרים ידועים רבים ושותפי OEM כולל את Xiaomi, El Universal, ו-Network18.
בעקבות ממצאים אלו, הנהלת החברה צופה כי במהלך הרבעון הרביעי ההכנסות יסתכמו ב-475 מיליון דולר, כלומר עלייה של 13% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. מלבד זאת, החברה מעריכה כי הרווח הגולמי יעמוד על 188 מיליון דולר EBITDA מותאם מסתכם בכ-91 מיליון דולר, עלייה של 82% לעומת אשתקד.
לדברי הנהלת החברה, הגידול בתשואה נעשה חיובי ברבעון השלישי זאת כתוצאה מגידול בהוצאות הפרסום. לצד זאת, החברה מכריזה על השקת Abby, עוזרת מבוססת GenAI המאפשרת למפרסמים, באמצעות שיחת צ׳אט, להשיק מודעות פרסומיות בהצלחה בתוך דקות.
עוד צוין, כי טאבולה נבחרה כזוכה בתואר 'פלטפורמת פרסום הנייטיב הטובה ביותר' מטעם Digiday Technology Awards. טאבולה זכתה פעם נוספת ב-Gold Standard Certification מטעם IAB בבריטניה, לאות הכרה במחויבותה לקיים את הסטנדרטים המרכזיים העדכניים ביותר בענף הפרסום.
אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה: "אני מרוצה מביצועי החברה ברבעון השלישי שעלו על התחזיות במונחי הכנסות, Ex-TAC ו-EBITDA מותאם ושהעלינו את יעד תזרים המזומנים החופשי שלנו ל-2024. 2024 היא שנה גדולה עבורנו, ואני גאה מאוד ברמת הביצועים של החברה שתוביל לרבעון רביעי חזק. אנחנו מצפים לקיים את התחזית שלנו ולהציג סגירה חזקה ביותר לשנה הזו.
עוד ב-
אנחנו ממשיכים להיות ממוקדים בהגדלת ושיפור פעילות המפרסמים. אנחנו סמוכים ובטוחים באסטרטגיה שלנו לבניית החברה הגדולה ביותר עבור פרסום מבוסס-ביצועים ב-Open Web, מחוץ לגנים הסגורים, ומצפים לשתף עוד על האסטרטגיה שלנו לטווח ארוך ביום המשקיעים של טאבולה ממש בתחילת השנה הבאה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה