קריירה ולימודים

מנכ"ל טאבולה חושף לראשונה: "בחיים לא עבדתי"

כמה מהבכירים ביותר במשק סיפרו על העבודה הראשונה שלהם ובין היתר מספר אדם סינגולדה: "הייתי אובססיבי לגמרי להקים את טאבולה וחשבתי על זה כל הזמן. מכיוון שעד אז הייתי שבע שנים בצבא, בחיים לא עבדתי ולא ידעתי מאיפה מתחילים. יש בזה משהו חמוד ונאיבי".
מערכת ice | 
אדם סינגולדה, מנכ (צילום יחצ, shutterstock)
לצד רמי לוי והראל ויזל, גם אדם סינגולדה מי שמחזיק בתפקיד יוקרתי כמו מייסד ומנכ"ל טאבולה, חושף את העבודה הראשונה שלו בחיים ולמען האמת, הוא עד היום ממש עובד בה, כאשר הוא זה שהקים את טאבולה ומאז הוא עובד אך ורק בה.
על פי פרויקט העבודה הראשונה של גלובס, שכלל כמה מהבכירים ביותר במשק, מספר סינגולדה: "הייתי אובססיבי לגמרי להקים את טאבולה וחשבתי על זה כל הזמן. מכיוון שעד אז הייתי שבע שנים בצבא, בחיים לא עבדתי ולא ידעתי מאיפה מתחילים. יש בזה משהו חמוד ונאיבי".
הוא המשיך וגם חשף כי ההתחלה לא הייתה פשוטה כלל ליזם צעיר: "פגשתי 30 משקיעים, וכולם אמרו לי לא - זה ממש 100% כישלון. וגם אחרי זה אמרתי לעצמי שיש משהו שאני יודע והם לא".
לסיום הדגיש: "כל מנהל מנוסה היה סוגר בשלב הזה, אבל עם נאיביות של יזם בפעם הראשונה, שחולם בגדול, אתה ממשיך קדימה בלי שום סיבה לוגית. ואז, בסוף, אחרי כמעט חמש שנים, גייסנו 1.5 מיליון דולר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה