שיווק ופרסום

מהפכה בתחום הפרסום: זה הפיתוח הטכנולוגי החדש של חברת טאבולה

 הכירו את פלטפורמת Abby, עוזרת מבוססת GenAI ראשונה מסוגה בתעשייה עבור מפרסמים. חברת טאבולה משיקה את הפיתוח הטכנולוגי החדש אשר מאפשר למפרסמים לבנות, להשיק ולנהל את כל האספקטים של הקמפיינים הפרסומיים באמצעות שיחת צ'אט

מערכת ice | 
פלטפורמת Abby (צילום יח"צ)
חברת טאבולה משיקה את Abby, עוזרת מבוססת GenAI ראשונה מסוגה בתעשייה עבור מפרסמים. מדובר בפיתוח טכנולוגי חדש אשר מאפשר למפרסמים לבנות, להשיק ולנהל את כל האספקטים של הקמפיינים הפרסומיים שלהם באמצעות שיחת צ'אט.
עוד מציינת חברת טאבולה, כי פלטפורמת Abby מנהלת את כל היבטי הקמפיין החל משלב הגדרת וחלוקת התקציב, הגדרת מטרת הקמפיין (העלאת מודעות, איסוף לידים וכו׳), טירגוטים, קריאייטיבים ואופטימיזציה.

מתוך סרטון החברה טאבולה על עוזרת הקמפיינים החדשה (צילום: יח"צ)
בנוסף לכך, פלטפורמת Abby מאפשרת יכולות GenAI מתקדמות בתחום הקריאייטיב כגון יצירת ועריכת תמונות, הוספת כתוביות, עריכת כפתורי הנעה לפעולה ועוד. בבדיקות שנערכו על ידי חברת טאבולה, קמפיינים שהושקו באמצעות פלטפורמת Abby עלו לאוויר ב-75% מהר יותר לעומת קמפיינים שהושקו ללא שימוש בטכנולוגיה זו.

 

Abby מבוססת דאטה מלמעלה מעשור של קמפיינים פרסומיים מוצלחים בפלטפורמה של טאבולה. הכלי הטכלנוגי החדש מהווה בשורה של ממש עבור קהילת המפרסמים וזאת נוכח העובדה כי הוא מאפשר להם להשיק בדקות קמפיינים אפקטיביים שיופיעו באתרי חדשות ותוכן מובילים בארץ ובעולם ולהגיע ליותר מ-600 מיליון משתמשים פעילים מדי יום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה